Souschef til kundecenter i bilkoncern med ansvar og udviklingsmuligheder

dato

Kan du lide biler, masser af kundekontakt og trives du med en omskiftelig hverdag med mange bolde i luften? Måske har du selv prøvet at handle bil og er stødt på en masse spørgsmål i den forbindelse. Det er lige netop der, vores kundecenter gør forskellen.

Vores kundecenter vokser og vokser og er ofte første led i vores dialog med potentielle kunder. Blandt de hundredtusindvis af danskere, der kigger på bil på bn.dk, bilerneshus.dk, leasing.dk eller motorpoint.dk, gemmer der sig masser af værdifulde leads til vores salgsteam. Vi modtager henvendelser på såvel chat, telefon som online formularer, og det er vigtigt at vi kan svare på godt og hurtigt. Kundecenteret følger også op på igangværende tilbud og kundesager, ligesom vi arbejder på at ansætte salgskonsulenter til at lave bilsalg over telefonen.

Derfor søger vi lige nu en souschef, der vil være med til at sikre høj kvalitet i arbejdet og et højt motiveret team. Alt sammen i tæt samarbejde med kundecenterets teamleder, der også bliver din nærmeste leder. Som souschef bliver din rolle at være dirigent og holde overblikket. Vi har åbent over 70 timer ugentligt, og derfor skal der være to til at lede og fordele arbejdet i hverdagen. Din arbejdstid vil således være en kombination mellem hverdage, aften og weekend-arbejde, men vi forsøger naturligvis at tilrettelægge det sådan, at både du og vores teamleder kan trives i det.

Dine daglige opgaver omfatter:

  • Det daglige ansvar (når teamlederen ikke er til stede)
  • Lede og fordele opgaver i teamet, så alle henvendelser bliver besvaret
  • Lave ringelister
  • Kvalitetssikre kundeservice
  • Øvrige ad hoc-opgaver
Helt overordnet forventer vi, at du kommer til at arbejde administrativt 20-30% af tiden, og den resterende tid vil du indgå i bemanding af såvel telefon som chat.



Har du erfaring med kundeservice?

Der er tale om en nyoprettet stilling, og vi ser gerne, at du har erfaring med kundeservice, så vi kan bygge ovenpå den erfaring og klæde dig godt på til opgaven. Din erfaring kan komme fra et lignende job eller andre jobs, hvor du har lært, hvordan man taler med kunder og hjælper dem videre - for eksempel butiksarbejde.

Du skal have lyst til at få mere ansvar end en kundecentermedarbejder, men der vil stadig være kontakt med kunder. Derudover forventer vi, at du kan arbejde selvstændigt, tage ansvar og gå forrest, samtidig med at du kan holde overblikket og motivere teamet.



Det tilbyder vi

En spændende stilling i en stor bilkoncern, hvor der er fart på, og hvor du får mulighed for at prøve dig af. Vi er gode til at fejre vores succeser og har fokus på at spille hinanden gode. Det gælder både overfor vores kolleger i salgsteamet, men også internt i kundecenteret, hvor vi lærer af hinanden og løbende har en dialog om, hvordan vi kan blive bedre.

Der er gode udviklingsmuligheder, og vi har en moderne ledelse, der sætter pris på medarbejdere, der tager initiativ og ansvar, og du kan i høj grad præge din hverdag.

Stillingen er på fuld tid med skiftende arbejdstider i kundecenterets åbningstider. Kundecenteret holder åbent alle hverdage fra kl. 8-20 og i weekenden fra kl. 9-16.



Send os din ansøgning

Finder du jobbet interessant, ser vi frem til at modtage din ansøgning via vores ansøgningsformular her på siden. Klik på knappen ”Søg stillingen”.

Har du spørgsmål, så tøv ikke med at kontakte teamleder Klaus Dünser på tlf. 9929 1957 eller mail kldu@bn.dk (fortrolighed er en selvfølge).

Vi ser frem til at høre fra dig!

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Bjarne Nielsen A/S - Herning Silkeborgvej, Silkeborgvej , 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-12-2024;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6149822

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook