Økonomikonsulent til Servicebutikken i Børn og Unge

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Selvstændighed og stærkt teamarbejde hånd i hånd

Hvis du har mod på en varieret arbejdsdag, så kan det være dig vi søger, som vores nye økonomikonsulent i Servicebutikken!

Det siger dine kommende kollegaer og samarbejdspartnere om jobbet
Marianne: Jeg har en spændende og varieret arbejdsdag – ikke 2 dage er ens. Jeg føler, at mit arbejde gør en forskel for daginstitutionslederne – det letter en byrde fra deres skuldre.”

Maj-Britt: ”Selvom jeg er ude decentralt det meste af arbejdstiden, har jeg et godt bagland fra mine kolleger i Servicebutikken og på forvaltningen. Jeg er altid glad for at komme på arbejde.”

Susanne, Dagtilbudsleder: Jeg har stor tillid til min økonomikonsulent, der er styr på institutionens økonomi og det giver tryghed og ro i maven. Økonomikonsulenten giver rigtig god sparring i forhold til nye økonomiske tiltag i institutionen.”

Din hverdag
4 dage om ugen møder du ind på en kendt daginstitution eller skole rundt i hele Herning Kommune. Du kommer med faste intervaller på institutionerne og har din egen kontorplads der.
Dine samarbejdspartnere i løbet af dagen vil være lederen på stedet.
En dag om ugen møder du sammen med dine kollegaer fra Servicebutikken ind på Rådhuset. Her har I fælles kontor og der er mulighed for sparring med hinanden og resten af økonomigruppen samt for at deltage i møder på Rådhuset.
Servicebutikken er tilknyttet Økonomigruppen i Staben i Børn og Unge.

Dine opgaver vil være

  • Bogføring i ØS-indsigt
  • Personaleadministration via SD-løn
  • Administration af forældrebetalt frugtordning i Conventus
  • Andre administrative opgaver
  • Afstemning og regnskabsafslutning
  • Udarbejde budgetopfølgninger
  • Understøtte og sparre med lederen

Vi kan tilbyde
  • Et meget selvstændigt job
  • Et kompetent fagligt sparringsmiljø fra kollegaer og leder
  • En varieret arbejdsdag med forskellige kendte samarbejdspartnere

Noget om dig
Vi forestiller os, at du har en HK-baggrund indenfor kontor/administration/økonomi. Hvis du har erfaring med kommunale regnskabsopgaver, er det et plus.

Derudover vil det være en fordel hvis du
  • Føler dig godt tilpas i en udgående og selvstændig funktion
  • Er lydhør overfor samarbejdspartnerens ønsker og behov
  • Er struktureret og klar til at følge de fælles retningslinjer i Servicebutikken, når du er ude på egen hånd

Tiltrædelse
1. januar 2024.

Løn
Efter gældende overenskomst.

Timetal
30-37 timer/uge

Ansøgningsfrist
Den 21. november kl. 12.00 med ansættelsessamtaler den 23. og 24. november.

Nærmere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Økonomi Jytte Jensen, telefon 26 39 43 20 eller medarbejdere i Servicebutikken Marianne, telefon 21 34 55 20 eller Maj-Britt, telefon 23 30 76 31.

HERNING
  • HER ER VI FLEKSIBLE
  • HER ER FAGLIGHEDEN HØJ
  • HER ER FÆLLESSKABER


I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5937432

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook