Lokalpolitiet på Udrejsecenter Kærshovedgård søger administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Herning

OM JOBBET
Du bliver en del af politiets administrative team tilknyttet Udrejsecenter Kærshovedgård. Et team, der pt. består af 7 administrative medarbejdere.

Hovedopgaven er varetagelse af administrative opgaver for Udrejsecenter Kærshovedgård, særligt administrativ støtte for politiansatte.
Herudover består arbejdet i grundregistrering, kvalitetskontrol og klargøring af sager til sigtelser, grundlovsforhør mv. Opgaveporteføljen kan løbende udvides efter aftale. Stillingen er på nuværende tidspunkt med base på lokalstationen i Herning.

KOMPETENCER
Du har en relevant kontoruddannelse eksempelvis inden for det offentlige eller tilsvarende solid og dokumenteret erfaring. Du skal have flair for IT og være i stand til at omsætte faglig viden til konkrete resultater.

Du skal have lyst og evne til at indgå i et selvstændigt og konstruktivt arbejdsfællesskab, hvor der er en fri tone og højt til loftet. Der er i udpræget grad mulighed for i fællesskab med de øvrige medarbejdere at tilrettelægge arbejdet selvstændigt. Ordentlighed, legalitet og kvalitet vægtes højt, og du skal være interesseret i at bidrage til trivslen i sektionen.

Løn- og ansættelsesvilkår

Du vil blive ansat på 37 timer på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende organisationsaftale for kontorfunktionærer i Staten mellem Finansministeriet og HK/Stat samt OAO-S-fællesoverenskomst.

Dit arbejdssted bliver indledningsvis Midt- og Vestjyllands Politi, Lokalpolitiet i Herning, Haraldsgade 30, 7400 Herning. Midt- og Vestjyllands Politi er en røgfri arbejdsplads.

Det er en forudsætning for ansættelse, at du kan blive sikkerhedsgodkendt, ligesom du skal kunne opretholde din sikkerhedsgodkendelse gennem hele din ansættelse.

Kontakt og ansøgning

Yderligere oplysninger kan fås ved telefonisk henvendelse til politikommissær René Risum på tlf. 61376324.

Du kan finde mere information om politiet generelt på www.politi.dk.
Når du søger en stilling i politiet, opretter du samtidig en profil i vores rekrutteringssystem. Hvis du søger flere jobs i politiet, skal du lægge en ansøgning og et CV ind i systemet pr. ansøgt job. Du skal derfor ikke slette tidligere dokumenter, hvis du søger endnu et job. Det er først, hvis du har fået afslag på en søgt stilling, at du kan slette dokumenterne knyttet dertil. Vi anbefaler, at du navngiver dine dokumenter, så det fremgår, hvilket job du søger. Foruden ansøgning og CV, bedes du uploade dit eksamensbevis samt indskrivningsbevis for nuværende uddannelse. Du skal uploade alle dokumenter i pdf-format.

Vi opfordrer alle interesserede til at søge uanset alder, køn, religion eller etnisk tilhørsforhold.

Ansøgningsfrist: 18. juni 2023

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Midt- og Vestjyllands Politi, Lokalstation Herning, Nørregade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 18-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://politi.dk/job-i-politiet/ledige-stillinger/mvj10845

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5850749

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet