Bogholder med ansvar for indkøb og HR i Herning

dato

Vi søger en dygtig bogholder, der også kan varetage indkøb, hjælpe med administrative opgaver og HR på vores kontor i Herning.
Du skal have et godt kendskab til Economics og lagerstyring i Rackbeat samt basis Engelsk kundskaber.
Kendskab til Danløn og MAC er en fordel.

Dine opgaver bliver blandt andet:
- Daglig bogføring og løbende afstemninger.
- Momsafregning.
- Måneds- og perioderegnskab.
- Indberetning til SKAT.
- Daglig kontakt til bank, revisor og myndigheder.
- Opdatering af prislister.
- Varetage indkøb.
- HR opgaver.
- Lønindberetning og lønadministration.

Vi tilbyder :
- Frihed under ansvar.
- En udfordrende hverdag med spændende opgaver, hvor der er kort vej fra beslutning til handling.
- Motiverede kollegaer (unge som ældre) i et alsidigt team, hvor sammenhold, dialog og humor er årsagen til arbejdsglæde, så vores travle hverdag er fyldt, men hænger sammen.
- En lille virksomhed med fleksibel sammensætning af arbejdstid.
- Løn efter kvalifikationer.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

dagarbejde

-Arbejdsgiver:

Lystek ApS, Cedervej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-11-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/f09124c0-188d-4176-a91e-6ec2fb1f8206

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet