BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at afprøve grænser og gå forrest i udviklingen, så skal du kigge her.
Akutmodtagelsen søger til sekretariatet en udviklingssekretær, som skal indgå i et samarbejde med specialesygeplejersker, sekretærer med nøglefunktioner samt have en funktion ind i den daglige drift i form af driftsopgaver.
Akutsekretariatet i Gødstrup vil gå helt nye veje og ansætte en udviklingssekretær, der skal styrke udviklingen af akutsekretærens kompetencer monofagligt og tværfagligt. Det betyder en ny funktion i vores sekretariat, hvor vi i fællesskab bygger stien, mens vi går den.
Sekretariatet søger derfor en lægesekretær, som har lyst til at være pioner inden for det akutte speciale.
Akutsekretariatet er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. Det betyder stort flow og uforudsigelige dage. Det betyder også, at forudsætningen for at arbejde med udvikling og sætte sit præg på sekretærenes opgaver og funktion er store og der er højt til loftet.
Foruden at være med til at opbygge funktionen forventer vi, at du
- Har en bred og indgående erfaring med det akutte speciale
- Er dygtig til at få følgeskab
- Tør tænke ud af boksen og udfordre gældende praksis
- Kan se muligheder frem for begrænsninger
- Er dygtig til at tænke i helheder og løfte sig op fra egen faglige baggrund til gavn for det store fællesskab
- Har gode samarbejdsevner i relation til de mange forskellige aktører på området
- Er god til at kommunikere klart, præcist og grammatisk sikkert – særligt skriftligt
- Kan have overblik over flere selvstændige opgaver og er helhedsorienteret i din opgaveløsning
- Kan arbejde selvstændigt og naturligt påtager dig et ansvar.
Af kendte opgaver kan blandt andet nævnes
- Faglig udvikler på e-Dok
- Tovholder for introduktionsteamet
- UTH ansvarlig sagsbehandler
- Emento ansvarlig
Og hvad du ellers tænker, der er relevant jf. dine interesser og kompetencer og udviklingen i afdelingen.
Derudover ønsker vi, at du har interesse til at videreuddanne dig i form af fx en diplomuddannelse.
Ansættelsesforhold og ansøgningsfrist
Stillingen er som udgangspunkt på 37 timer om ugen. Det vil være forventet, at nogle af timerne ligger i form af fx aftenvagter for at have indsigt i de arbejdsgange og samarbejde, som kan være særligt uden for almindelig arbejdstid samt styrke tilknytning til de faste aftenvagter.
Stillingen er til besættelse 1. juli 2024 eller tidligere.
Der er ansøgningsfrist den 8. maj 2024 og samtaler forventes afviklet den 13. maj 2024
Yderligere oplysninger
Har du lyst til at vide mere er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marie Louise Daugaard på tlf. 2015 4716
Stillings- og funktionsbeskrivelse
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 08-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6036967