Stærke administrative profiler til Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med udarbejdelse af kontrakter og beregninger af løn og motiveres du af at levere en god service af høj kvalitet, så læs videre, fordi så er stillingen som personalekonsulent måske noget for dig!

I Personale er vi på udkig efter dygtige kollegaer, der skal være med til at varetage personaleadministrative opgaver og kundeservice, som vi løser for hele Skatteministeriets koncern.

Alsidige hverdag og høje standarder for personaleadministration
I stillingen som personalekonsulent vil du få en alsidig hverdag med mulighed for at håndtere et hav af forskellige arbejdsopgaver af administrativ karakter. I Personale, som er en del af Administrations-og Servicestyrelsen, understøtter vi skatteministeriets koncern med personaleadministrative opgaver. Vi gør en dyd ud af at levere en god service og hjælpe vores medarbejdere og ledere med spørgsmål til løn og ansættelsesforhold.

Opgaverne i det team, som du vil blive en del af, varetager følgende opgaver:

  • Udfærdigelse af ansættelseskontrakter
  • Lønbehandling til statens lønsystem
  • Løbende servicering af ledere og medarbejdere i og om relevante ansættelsesforhold
  • Ændring i arbejdsforhold – eksempelvis udnævnelser og tillæg til løn
  • Udregning af jubilæum og indstilling til Fortjenestmedaljer mv.
  • Udfærdigelse af særlige ansættelsesforhold
Du vil blive en del af et team på 24 engagerede kolleger, der sætter pris på et tæt samarbejde og faglig sparring. Vi har et uformelt arbejdsmiljø, hvor der altid er plads til et godt grin.

Effektiv og detaljeorienteret personalekonsulent
Vi forestiller os, at du har en administrativ uddannelse kombineret med relevant erhvervserfaring, hvor du har beskæftiget dig med personaleadministration, såsom løn-og ansættelsesforhold - gerne fra en offentlig institution.

For at lykkes i stillingen, er det vigtigt at:

  • Du har kendskab til overenskomster
  • Du er serviceminded og sætter en stor ære i god kundeservice
  • Du arbejder struktureret og detaljeorienteret
  • Du er forandringsparat og har lyst til at lære nyt
  • Du er fleksibel og kan bevare overblikket i spidsbelastningsperioder
Derudover trives du i en travl hverdag, hvor du formår at jonglere mellem mange forskellige arbejdsopgaver, der skal løses indenfor bestemte deadlines.

Personale – din enhed
Vi kan tilbyde en alsidig hverdag, hvor du vil blive en del af et fagligt stærkt team med mulighed for videreudvikling af såvel faglige som personlige kompetencer. Vi er præget af engagement, travlhed og ikke mindst god social trivsel, hvor omgangstonen er god, uformel og sjov. Det er let at blive en del af vores fællesskab.

Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ”Søg stillingen” senest den 12. juni 2023 kl.12.00.

Spørgsmål besvares gerne af funktionsleder Ulla Marlene Buch Kael på telefon +45 72 38 93 84.

Vi forventer at afholde samtaler den 21 og 22 juni 2023.

Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest samt referencer.

Forventet tiltrædelsesdato er pr. 1. september 2023 eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet.

Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Herning, Brændgårdvej 10, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 12-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169287&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5841299

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook