Spændende stilling som Salgs- og Rekrutteringsassistent hos JobTeam i Herning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en kollega til vores kontor i Herning– måske er det lige dig, vi leder efter?

Som salgs- og rekrutteringsassistent kommer du til at få en spændende og varieret hverdag, hvor du skal at finde kvalificeret arbejdskraft til vores kunder. Du vil her få ansvar for jobopslag, sociale medier og rekrutteringsprocessen.

I løbet af denne proces hjælper du kunder med at få besat stillinger hurtigst muligt, og du får kandidater ud i arbejde.

Herudover vil du få et ansvar, ved at skulle have en masse salg og kundekontakt både fysisk og telefonisk. 


Arbejdsopgaver
  1. Besvare henvendelser på telefon og mail fra ansøgerne (kandidaterne) såvel som virksomhederne (kunderne)
  2. Annoncering af job på jobportaler og sociale medier
  3. Herved tiltrække kvalificerede kandidater
  4. Gennemføre screenings- og interviewprocesser for at vurdere kompetencer
  5. Udarbejde jobprofil på kandidater og præsentere dem til virksomhederne
  6. Opbygning og vedligeholdelse af kunderelationer gennem regelmæssige besøg og opfølgninger.
  7. Identificering og udvikling af nye forretningsmuligheder i byggebranchen
  8. Præsentation og salg af vores unikke løsninger, der matcher kundernes behov.
  9. Samarbejde tæt med vores interne teams for at sikre den bedste service for vores kunder.



Faglige Kvalifikationer
  1. Du kan tale og skrive både på dansk og engelsk
  2. Du har erfaring med brug af sociale medier
  3. Du er en stærk IT-bruger og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
  4. Du trives i en varieret hverdag med mange forskellige opgaver
  5. Du har erfaring med salg
  6. Kørekort og villighed til at rejse inden for dit territorium.



Personlige kvalifikationer
  1. Du brænder for rekruttering
  2. Du er struktureret og velorganiseret i din arbejdstilgang
  3. Du er glad for at ringe ud på telefon og mødes med kunder såvel som kandidater
  4. Du kan håndtere flere bolde i luften
  5. Du giver gerne en ekstra indsats for at kunder og jobsøgere får en god service
  6. Du har stort gå-på-mod
  7. Du er smilende og mødestabil




Vi tilbyder
  1. En mulighed for at blive en del af et dynamisk team med høje ambitioner
  2. En konkurrencedygtigt lønpakke med attraktive bonusordninger.
  3. En unik chance for personlig og professionel udvikling gennem vores fællesmøder, kursusdage og ERFA-møder.
  4. Adgang til branchens bedste IT-redskaber og en hjemmeside med over 1 million besøgende årligt, for at understøtte dine salgsindsatser. 
  5. Et erfarent team både på hovedkontoret i Esbjerg som er ved din side samt rundt i landet. Med 25 år i branchen har vi massere af erfarig vi elsker at dele ud af.
  6. En kultur, hvor vi værdsætter samarbejde, innovation og det at gøre en forskel sammen.



JobTeam som arbejdsplads

Arbejdstiderne er man-tors kl. 08.00-16.00 og fre kl. 08.00-15.30. 

Der er morgenmads- og frokostordning, hvor vi alle i fælleskab spiser sammen. Der er også frugtordning, vand, sodavand, te, kaffe, kakao osv.

Vi holder løbende sociale arrangementer for at styrke fællesskabet som f.eks. spisning, bowling m.m. Derudover er der sommerfest og julefrokost.

 

 

Ansøgning

Lyder jobbet som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning samt et opdateret CV til mbn@jobteam.dk. Oplys samtidig hvornår du kan starte op samt forventninger til løn og sidste lønniveau

Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan du ringe til Mia Brinch på tlf. 54 58 86 30

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 31-07-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079639

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet