Servicemindede og ambitiøse administrative profiler til Personale

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du erfaring med personaleadministrative opgaver? Og motiveres du af at yde en god service af høj kvalitet, når du betjener dine kollegaer vedr. personalemæssige spørgsmål på tværs af skatteministeriets koncern? Så har du nu muligheden for at blive en del af et fagligt stærkt team, hvor der er højt til loftet og et uformelt arbejdsmiljø med god trivsel.

I Personale Herning, er vi på udkig efter dygtige kollegaer, der skal være med til at varetage personaleadministrative opgaver samt yde en god kundeservice for hele Skatteministeriets koncern.

En alsidig hverdag, med høje standarder for personaleadministration
Du vil få en alsidig hverdag, hvor du kommer til at arbejde med administrative opgaver inden for afskedsområdet, herunder tjenestefrihed samt besvare generelle interne henvendelser telefoniske og give faglig vejledning indenfor HR. Du vil derfor komme til at indgå i en vagtordning af vores servicetelefon.

Opgaverne i de teams, som du vil blive en del af, vil være:

  • Sagsbehandling af fratrædelser, tjenestefrihed og afskedigelser.
  • Telefonsupport til hele skatteministeriets koncern.
Du vil blive tilknyttet to fagligt dygtige teams: Team afsked med 6 kollegaer, hvoraf en er teamkoordinator samt vores telefonsupport team på 10 kollegaer.

Herudover vil du få en masse dedikerede kollegaer som arbejder i TEAMS med følgende opgaver:

  • Support til hele Skatteforvaltningen
  • Ansættelse, fratrædelse og afskedigelser
  • Ændring i arbejdsforhold - herunder arbejdstid, ansættelsesvilkår, lønforhold mv.
  • Tidsregistrering
  • Administration og refusionsansøgning for sygefravær
  • Ferieregistrering, -tildeling og -afregning
  • Barselsorlov.
Effektiv og detaljeorienteret personalekonsulent
Vi forestiller os, at du har en administrativ uddannelse kombineret med relevant erhvervserfaring, hvor du har beskæftiget dig med personaleadministration, gerne fra en offentlig institution.

For at lykkes i stillingen, er det vigtigt at du:

  • er serviceminded og sætter en dyd i god kundeservice
  • er i stand til at oversætte teknisk sprog til alm. sprog for brugeren og omvendt
  • mestrer at arbejde struktureret og målrettet, så vi sikrer korrekt sagsbehandling
  • er god til at samarbejde og sparre med kollegaer og interessenter
  • kan arbejde under tidspres og indimellem med stramme deadlines, hvor overblikket bevares.
  • er fleksibel og i perioder har mulighed for at lægge en ekstra indsats.
  • er forandringsparat og har lyst til at lære nyt.
Det vil være en fordel men ikke et krav, hvis du har kendskab til vores administrative systemer som: SAP, Work-Zone, og Office 365.

Personale – din enhed
Du vil indgå i et fagligt stærkt arbejdsfællesskab med dygtige kollegaer, hvor der er mulighed for videreudvikling af såvel faglige som personlige kompetencer. Vi er en enhed som er præget af et stort engagement, med en god social trivsel, og en uformel og sjov omgangstone. Det er nemt at blive en del af vores fællesskab og vi glæder os til at byde dig velkommen.

Vi er drevet af fælles mål, og vi sætter en ære i at levere god service og høj kvalitet til vores kunder og samarbejdspartnere.

Skatteministeriet lægger vægt på at understøtte fleksible arbejdsvilkår, og rammerne for arbejdstilrettelæggelsen, drøftes mellem leder og medarbejder med udgangspunkt i den samlede opgaveløsning.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og CV senest mandag den 26. juni 2023 kl.12.00 via linket ”søg stillingen”. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte Funktionsleder Tina Nielsen på 7238 4814.

Vi forventer at afholde 1. samtaler i uge 27 2023 og eventuelle 2. samtaler i uge 28, hvori der kan indgå logik-og personanalyse. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest og referencer.

Forventet startdato er den 1. september 2023, eller efter aftale.

Du bliver ansat på overenskomstmæssige vilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.

Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Herning, Brændgårdvej 10, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 26-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://candidate.hr-manager.net/ApplicationInit.aspx?cid=5001&ProjectId=169594&DepartmentId=9413&MediaId=2872&SkipAdvertisement=true

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5846938

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet