Serviceminded medarbejder til Borgerservice i Herning kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi mangler dig, der har et stort servicegen og trives med at bruge det meste af din arbejdsdag på at tale med mennesker, både telefonisk og ved fysisk fremmøde. Du vil nemlig blive en central medarbejder på kommunens hovednummer og i Informationen i Borgerservice.

Kort om os
Intern Service er et mindre team, i Borgerservice, på 6 medarbejdere. Vi er et stærkt hold med mange forskellige fagligheder og opgaver.

Udover, at vi servicerer byens borgere og virksomheder både på kommunens hovednummer og i vores Information i Borgerservice, varetager vi en bred vifte af opgaver for at understøtte både Borgerservice og resten af Rådhuset. Det drejer sig fx om håndtering af fysisk og elektronisk post, fuldmagter, læseadgange og meget mere.

Et centralt fokus lige nu, er udvikling af service på telefonerne, hvor vi i 4 projektgrupper arbejder på, i højere grad at kunne straksafklare henvendelser fra vores borgere og virksomheder, eller sikre at de får fat i den rette medarbejdere, samt understøtte i digital selvbetjening. Disse projekter bliver du også del af, hvor vi vil bruge dine kompetencer hvor de passer ind. Det kan være du er god til at undervise andre eller måske har du flair for systemer og teknik og kan byde ind på dette område.

Dine arbejdsopgaver
Dine primære opgaver vil være at betjene borgere og virksomheder, der kontakter Herning kommune via telefon eller møder op i Borgerservice.

Udover ovenstående får du også en række administrative opgaver, herunder

  • Administration af fuldmagter og læseadgange
  • Indkaldelser af vagter i Outlook for hele Borgerservice (midlertidig opgave)
  • Udarbejde og vedligeholde arbejdsgange på Selvbetjening.nu – særligt med fokus på Straksafklaring af telefoniske henvendelser
  • Indgå i vores fælles opgave med at fordele den fysiske og elektroniske post i kommunen.

Din profil
Du har fortrinsvist erfaring med kundeservice og offentlig administration og du tager ansvar for dine arbejdsopgaver og omgivelser, samt bidrager til at finde de gode løsninger. Du er mødestabil og har en god IT-forståelse og lyst til at arbejde med digitale løsninger.
Du vil få kontakt med mange mennesker i forskellige livssituationer, så der vil blive lagt vægt på personlige kompetencer, som empati, rummelighed og samarbejdsevner. Du er imødekommende og i stand til at holde humøret højt, også på en udfordrende dag.

Vi tilbyder
  • En arbejdsplads med glade og positive kolleger og en let omgangstone, hvor der altid er mulighed for hjælp og sparring fra dine kollegaer.
  • Stort fokus på udvikling af den enkeltes kompetencer, så de matcher opgaven
  • Et fag i udvikling, hvorfor der er rig mulighed for at præge egne ansvarsområder

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.
Vi gør opmærksom på, at der i forbindelse med en ansættelse i Herning kommune er 3 måneders prøvetid.

Har du lyst til at vide mere,
kan du kontakte teamkoordinator Janni Grønbæk på telefon 96 59 47 00.

Ansøgningsfrist
Tirsdag den 22. oktober 2024 kl. 12.00. Der afholdes samtaler fredag den 25. oktober 2024 kl. 8.00-12.30.
Som barselsvikariat er stillingen tidsbegrænset med opstart pr 1. december eller snarest muligt.

Kun ansøgere, som har søgt online via ansøgningsskema på Herning Kommunes hjemmeside www.herning.dk, vil komme i betragtning.

Bilag


 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6127143

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook