BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Servicechef
- Hele verden som marked
- Kundesupport og aftersales
Til snarlig besættelse søges en Servicechef som er god til topprofessionelle kunder og som er resultat- og procesorienteret.
Kunden er førende producent af højteknologiske specialmaskiner og procesanlæg. Virksomheden indgår i en stor international koncern og beskæftiger godt 100 medarbejdere.
Til et spændende job med stort ansvar, forskelligartede opgaver og karrieremuligheder søger virksomheden en dygtig og erfaren Servicechef til ledelse af teknisk personale og som ønsker at være med til at udvikle serviceorganisationen.
Om jobbet
Virksomheden er på udkig efter en udadvendt og proaktiv Servicechef, som på effektiv, motiverende og tillidsskabende vis evner at binde virksomhedens maskinløsninger, kunder og virksomheden sammen i langvarige og udviklende serviceaftaler til gensidig fordel.
Du skal derfor besidde et stærkt selvstændighedsgen, have overblik, et højt energiniveau og være skarp til sammen med dit team at analysere kundernes behov og give dem en unik service oplevelse.
Du har pondus, erfaring og troværdighed på plads, og som servicechef med reference til CEO bliver du en del af ledergruppen med ansvar for salg af serviceopgaver og -ydelser, strukturering og standardisering af processer og værktøjer mv.
Du får sparring og support fra første dag: Dit arbejde understøttes af vores et team på 6 teknikere, der hjælper med den daglige drift, udarbejdelse af tilbud, koordination, etc.
Konkrete opgaver:
- Synlig ledelse af teamet og koordinering med andre funktioner i huset og på koncernniveau
- Kommercielt ansvar for at udvikle vores service
- Udvikle og strømline kundeserviceaftaler
- Styrket kundetilfredshed gennem løbende relations opbygning og afklaring af kundebehov; udføre fejlfinding, vedligehold og optimering hurtigt og præcist.
- Aktivt bidrage til styrket omsætning og øget lønsomhed
- Fremme af medarbejderengagement.
Din baggrund:
- Du har nogle års erfaring som servicechef/-leder i en teknisk orienteret virksomhed og derigennem opnået hands-on viden
- Erfaring med kundedialog
- Kommercielt og økonomisk indblik
- Stærk teknisk forståelse og erfaring med især elektrisk/fejlsøgninger
- Medium/lang uddannelse inden for tekniske områder såsom maskiningeniør-, el ingeniør, maskinmester eller lign.
- Engelsk i skrift såvel som i tale
Din personlighed:
- Udadvendt, god til at kommunikere og vant til at samarbejde på alle niveauer
- Team- og udviklingsorienteret, og du går forrest i dagligdagen.
- God til at bevare overblikket – også i pressede situationer
- Proaktiv og selvstændig med stort ansvarsgen
- Vant til at arbejde tæt sammen med kunder omkring udvikling af skræddersyede løsninger
- Åben, fleksibel med kommercielt mindset
- Pålidelig, kvalitetsorienteret og effektiv – værdsat af kollegaer og kunder
- Struktureret i din planlægning da service er global og foregår 24/7.
Vi tilbyder:
En spændende og afvekslende hverdag med egne og alsidige opgaver samt stor mulighed for ansvar. Et godt og uhøjtideligt arbejdsmiljø med en åben og ligefrem omgangstone. En attraktiv og spændende stilling i en af branchens førende virksomheder, hvor du samarbejder med kompetente og specialiserede kollegaer. Arbejdssted er ved Herning.
Ansøgning:
UnikRecruitment bistår kunden ved denne rekrutteringsopgave. Kunden vil ikke blive bekendt med den enkelte kandidats identitet uden forudgående aftale. For yderligere information om stillingen er du velkommen til at kontakte Partner Jan Lønstrup/UnikRecruitment på 40102139.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
UnikRecruitment, Gammel Sellingvej, 8370 Hadsten
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5948628