Salgskoordinator til Skandinavien (barselsvikariat)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du serviceminded og udadvendt, og kan du fungere som bindeled imellem dine kollegaer og de administrative processer i salg?

Hübsch søger en struktureret salgskoordinator med gode kommunikationsevner, som brænder for salg i Skandinavien og udfordrende opgaver til et barselsvikariat.

 

En virksomhed i hurtig udvikling

Hübsch A/S er en dansk virksomhed, som designer og sælger sin egen kollektion af møbler og boliginteriør i hele verden, primært via partner-webshops og butikker.
Hübsch har hovedsæde i Herning og beskæftiger ca. 32 medarbejdere. Hübsch er en virksomhed i hurtig udvikling, hvor der ikke er langt fra ord til handling.

Du bliver en vigtig del af Hübsch’ B2B-salgsafdeling, hvor alle har fokus på at være den bedste samarbejdspartner for kunderne.

Du bliver en del af et dedikeret og internationalt team, og du vil få et stort netværk både i og udenfor organisationen, da du kommer til at arbejde på tværs af hele værdikæden.

 

Jobbet

Jobbet varetages fra kontoret i Herning, hvor resten af teamet også sidder.
Din primære funktion er at binde logistik og salg sammen og sikre et højt kommunikationsniveau såvel internt med virksomhedens andre afdelinger, som eksternt med virksomhedens kunder.

Du vil primært være ansvarlig for skandinaviske markeder, såsom Danmark, Sverige og Norge.

Du vil få en bred berøringsflade, der omfatter mange forskellige opgaver, så det er vigtigt, at du bevarer overblikket, er en dygtig kommunikatør og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden.

Stillingen er 37 timer/ugen. Løn efter aftale, pension, sundhedsordning, mv.
Stillingen er et tidsbegrænset barselsvikariat med mulighed for efterfølgende fastansættelse.

 

Primære arbejdsopgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Direkte kundekontakt og modtagelse af ordrer fra webshop, mail, telefon og showroom
  • Ordrehåndtering i Uniconta (ERP-system)
  • Følge op på ordre- og lagersituation, distribution og reklamationer
  • Deltagelse på salgsmesser
  • Udvikling af key account kunder

 

Personlige og faglige kvalifikationer

Du har med fordel nogle års salgserfaring, gerne i en B2B-organisation og/eller inden for design- og livsstilsbranchen.
Du ønsker at sidde med administrative processer og kan finde ro i håndtering af disse. Du motiveres af at hjælpe dine kollegaer, når der er behov for det, og derfor er du en udpræget teamplayer.
Du arbejder systematisk, er en erfaren it-bruger og lærer hurtigt nye systemer og arbejdsgange i en travl og dynamisk hverdag.

Som person er du en holdspiller med positiv energi, og du arbejder effektivt i et ungt og dynamisk miljø. Du kan arbejde på tværs af afdelinger og er god til at kommunikere og samarbejde.

Du har solide kommunikationsevner skriftligt og mundtligt på dansk og med fordel på engelsk. Det er desuden en fordel, hvis du forstår norsk og svensk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Salgs & Marketingdirektør Daniel Henriksen på mail job@hubsch-interior.com

Send din ansøgning mærket ”Salgskoordinator til Skandinavien (barselsvikariat)” til job@hubsch-interior.com hurtigst muligt.

Vi indkalder løbende til samtaler med relevante kandidater.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

HÜBSCH A/S, HI-Park, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 30-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Via e-mail: job@hubsch-interior.com

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5845887

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet