BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en kollega til vores Herning afdeling – måske er det lige dig, vi leder efter?
Som salg- og rekrutteringsassistent kommer du til at få en spændende hverdag med at finde kvalificeret arbejdskraft til vores kunder. Du vil her få ansvar for jobopslag, sociale medier og rekrutteringsprocessen. I løbet af denne proces hjælper du kunder med at få besat stillinger hurtigst muligt, og du får kandidater ud i arbejde.
Arbejdsopgaver
- Besvare henvendelser på telefon og mail fra ansøgerne (kandidaterne) såvel som virksomhederne (kunderne)
- Annoncering af job på jobportaler og sociale medier
- Herved tiltrække kvalificerede kandidater
- Sortere ansøgninger
- Gennemføre screenings- og interviewprocesser for at vurdere kompetencer
- Koordinere interviews og referencetagning
- Udarbejde jobprofil på kandidater og præsentere dem til virksomhederne
Faglige Kvalifikationer
- Du kan tale og skrive både på dansk og engelsk
- Du har erfaring med brug af sociale medier
- Du er en stærk IT-bruger og har nemt ved at sætte dig ind i nye systemer
- Du trives i en varieret hverdag med mange forskellige opgaver
Personlige kvalifikationer
- Du brænder for rekruttering
- Du er struktureret og velorganiseret i din arbejdstilgang
- Du er glad for at ringe ud på telefon
- Du kan håndtere flere bolde i luften
- Du giver gerne en ekstra indsats for at kunder og jobsøgere får en god service
- Du har stort gå-på-mod
- Du er smilende og mødestabil
JobTeam som arbejdsplads
Arbejdstiderne er man-tors kl. 08.00-16.00 og fre kl. 08.00-15.30.
Der er morgenmads- og frokostordning, hvor vi alle i fælleskab spiser sammen. Der er også frugtordning, vand, sodavand, te, kaffe, kakao osv.
Vi holder løbende sociale arrangementer for at styrke fællesskabet. inkl. sommerfest og julefrokost for hele koncernen. Hertil er der også fællesmøde hver 6. uge samt kurser og ERFA-møder.
Ansøgning
Lyder jobbet som noget for dig? Så send en motiveret ansøgning samt et opdateret CV til mbn@jobteam.dk. Oplys samtidig hvornår du kan starte op samt hvis du har afsluttet en uddannelse inden for de sidste 5 år vedhæft dit karakterbevis.
Har du yderligere spørgsmål til stillingen kan du ringe til Mia Brinch på tlf. 54 58 86 30
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
JobTeam A/S, Platanvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6013162