BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Stillingen er med en ugentlig arbejdstid på 30 timer og arbejdstiden er i dagtimer på hverdage.
Aktiv Centret benyttes af førtidspensionister og borgere over 60 år, som skaber aktivitets -og samværstilbud for og med hinanden. Personalet varetager, i samarbejde med frivillige, tilbud til borgere med behov for støtte og varierer fra samværstilbud, hobbybetonede aktiviteter og til træningstilbud. Der trænes i såvel fysiske, psykiske samt mentale funktioner. Centret benyttes i dag af ca. 400 brugere, heraf 80 frivillige.
I huset findes der flere forskellige personalegrupper og funktioner, som skaber et mangfoldigt liv i huset. Aktiv Centret huser udover Aktivitetscentret, Daghjem og terapeuter, en sygeplejeklinik, 3 hjemmeplejegrupper, forebyggelsesteamet og dit lokale køkken.
Du vil som husassistent på Aktiv Centret indgå i en dynamisk personalegruppe der understøtter livet og aktiviteterne i huset. Vi hjælper hinanden på tværs og der kan i stillingen som eksempel forekomme afløsning i Daghjem. Du vil sammen med en kollega have ansvaret for rengøring af huset, herunder bestilling af rengøringsartikler mm. og der vil være opgaver i Cafeen i samarbejde med frivillige og cafekoordinator.
Vi søger en kollega, som har flair for
- At gøre rent, som er den primære opgave og finder motivation i, at sørge for, at huset er rent og indbydende for husets brugere og personale.
- At sikre en god hygiejne og i samarbejde med kollega stå for indkøb af rengøringsartikler o.l.
- At støtte op om de frivillige i Cafeen og varetage opgaver i cafeen og i huset i øvrigt.
- At indgå i samarbejdsrelationer med kollegaer og frivillige i huset
- At møde husets forskellige brugere og være imødekommende og venlig
- At være positiv og medvirke til et godt arbejdsmiljø på Centret
- At håndtere en computer på brugerniveau til bestilling af varer, lave opslag o.l.
Vi forventer derudover, at du
- har interesse og erfaring med rengøringsopgaven.
- fysisk har det godt med at gå mange skridt på en arbejdsdag.
- er stolt over den vigtige funktion du varetager omkring rengøring
- er fleksibel, pligtopfyldende og stabil
- er en god kollega
- trives med at være I et hus med mange forskellige mennesker, som du omgås og taler med i det daglige
- er god til at samarbejde og at du samtidig kan arbejde selvstændigt i planlægning og løsning af dine opgaver.
Vi kan tilbyde dig en varieret hverdag, hvor du bliver en del af en dynamisk personalegruppe, med mulighed for at sætte dit eget præg på hverdagen, herunder planlægning og selvstændighed i opgavens udførelse i samarbejde med dine kollegaer.
Vil du vide mere?
Spørgsmål angående stillingen kan rettes til Leder Kirsten Fugl Matthiasen på telefon 40 10 51 19
Ansøgningsfrist:
Søndag den 21. april 2023, kl. 18.00
Ansøgning med relevante bilag skal sendes elektronisk via rekrutteringssystemet
Ansættelsessamtaler afholdes torsdag den 25. april kl. 10-14
Løn og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst.
Tiltrædelse:
Hurtigst mulig, dog senest 1. juni 2024
I Herning Kommune med 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
TAK øst, Markedspladsen, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6025055