Vi ønsker os en kollega mere i starten af det nye år.
Har du erfaring med regnskabsopgaver og gerne kundehåndtering - og kunne du tænke dig, at være med til at udføre en masse spændende opgaver for vores kunder ?
Vi forventer:
- Det er et krav at du har en kontoruddannelse, med regnskab eller revision som speciale
- At du kan kommunikere perfekt dansk i tale og skrift, engelsk er et plus
- At du som person har høj arbejdsmoral, kan tage ansvar og kan arbejde meget selvstændigt
- At du er udpræget ordensmenneske og meget omhyggelig i opgaveløsningen
- At du kan se dig selv arbejde med opgaver indenfor:
- Kreditorbogholderi, herunder betalinger
- Debitorbogholderi
- Kundeservice telefonisk og på skrift
- Evt. forbrugsafregning
Endvidere er det en stor fordel, hvis du er skrap til Nav og Excel.
Til gengæld tilbyder vi:
- Egne selvstændige opgaver, som giver en masse faglig og personlig udvikling
- Nogle travle, men sjove arbejdsdage
- Søde og sociale kollegaer og kunder, hvor alle bidrager til at vi har det godt
- Et ansættelsesforhold, hvor ansvar og frihed bliver vægtet højt
- En stilling hvor udgangspunktet er 37 timer pr. uge, inkl. betalt frokostpause. Evt. færre timer kan også være en mulighed.
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, med angivelse af forventet lønniveau, CV og øvrige relevante papirer, på mail: marie@midtregnskab.dk.
Du er velkommen til at kontakte Marie Nervø Sørensen på tlf.: 40 26 68 93, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Du kan også læse mere om os på www.midtregnskab.dk.
Bemærk at vi er en røgfri arbejdsplads
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt Regnskab ApS, Kølkær Hovedgade, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-12-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6155747