BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vil du være med til at sikre, at Vurderingsstyrelsens strategiske mål nedbrydes i egentlige driftsplaner? Har du flair for data, og er du god til at sikre informationsindsamling og koordinering på tværs af kontorer og fagligheder? Er du proaktiv og serviceminded, og motiveres du af at samarbejde på alle niveauer i organisationen? Så er det måske dig, der skal være vores nye kollega.
I Vurderingsstyrelsen udarbejder vi vurderinger af alle landets ca. 1,7 millioner ejerboliger, ca. 400.000 erhvervsejendomme og ca. 100.000 landbrugs- og skovejendomme. Det er vores fremmeste opgave at gøre ejendomsvurderingerne mere retvisende og gennemskuelige. Til det formål har vi gang i implementeringen af et nyt ejendomsvurderingssystem. Vores arbejde er stærkt præget af den omstilling, der er forbundet med overgangen til det nye system.
Driftsstyring og produktionsopfølgning
Vores kontor, Drifts- og produktionsstyring i Herning, består af 11 kolleger med bred kompetence indenfor planlægning, data, BI, opfølgning og styring. Vores opgave er at omsætte strategiske beslutninger til egentlige driftsplaner, samt sørge for korrekt opfølgning og afrapportering til brug for strategiske beslutninger.
Vi arbejder bl.a. med at:
- nedbryde den overordnede produktionsplan i egentlige driftsplaner
- udarbejde og formidle afrapporteringer på driftsstatus på en overskuelig og informativ måde
- udvikle, operationalisere og implementere produktionsstyringsmodeller, -processer og -værktøjer
Dygtig sparringspartner med driftsindsigt og formidlingsevner
Du kan nedbryde planer og indsamle relevant information fra interessenter, samt fortolke og formidle tal for driften og ledere overskueligt og informativt. Du bidrager med analyser, indsamling af viden og data på tværs af enheder, og du kan påpege tendenser og behov for indsatser. Du har gå-mod-mod og trives med opgaver som du selv er med til at definere.
Vi lægger vægt på, at du:
- har en relevant uddannelse, fx cand.merc.jur., cand.merc.mat., HA(jur.) eller tilsvarende, dog kan andre uddannelser også være relevante, og du kan sagtens være nyuddannet
- har en solid tal- og systemforståelse, og kan bruge fx Excel, BO, og SAP ved analyse, sammenstilling og fortolkning af tal
- har gode kommunikationsevner og kan formidle data- og talmateriale på en overskuelig og let forståelig måde
- har driftsindsigt og forståelse for sammenhænge på tværs
- kan arbejde i krydsfeltet mellem de strategiske målsætninger og det operationelle niveau
- trives med selvstændigt ansvar, er fleksibel, proaktiv og resultatorienteret
- trives i det tværgående samarbejde, har gennemslagskraft og kan selv strukturere dine opgaver
- er en dygtig sparringspartner, og finder dig godt til rette i en understøttende rolle
Bliv en del af et stærkt fagligt miljø
Som projektkoordinator i Drifts- og produktionsstyring indgår du i et kontor med 11 engagerede og meget kompetente kolleger, hvor vi er fælles om at vedligeholde et stærkt fagligt miljø i en uformel og tillidsfuld atmosfære – med højt til loftet og godt humør. Flere af dine kolleger sidder rent fysisk på andre adresser.
Jobbet kræver engagement og indsats, og derfor tilbyder vi også rammerne for et godt arbejdsliv for dig som medarbejder, hvor der er god balance mellem arbejde og fritid, og hvor du har høj indflydelse på egne opgaver og udvikling.
Vi har fokus på nærværende ledelse, hvor løbende feedback er en selvfølge.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Ansøgning med CV og eksamensbevis bedes sendt via linket ’Søg stillingen’ senest onsdag den 4. august 2024. Hvis du har spørgsmål til stillingen, er du velkommen til at kontakte kontorchef Adam Schacke på 72373477 eller Adam.Schacke@VURDST.dk
Vi forventer at holde samtaler i uge 32 og 33. Der kan indgå en logisk test og en personanalyse i ansættelsesforløbet.
Forventet tiltrædelse er snarest muligt.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for akademikere i staten (AC), overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og it-medarbejdere (HK) eller overenskomst for fuldmægtige m.fl. (DTS) i Skatteministeriet. Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner.
Der vil forud for ansættelsen blive indhentet reference og straffeattest.
Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner, og arbejdsstedet er Brændgårdvej 10, 7400 Herning.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Herning, Brændgårdvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 04-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6075720