Ønsker du en spændende hverdag, hvor du kan koncentrere dig om én patient ad gangen, så se nærmere her!
Grundet opnormering søger vi nye ambitiøse og engagerede kolleger til vores operationsafsnit. Du vil blive en del af et professionelt team, hvor kvalitet og udvikling af sygeplejen, patientsikkerhed og tværfagligt samarbejde vil være i centrum.
Operationsafsnittet Gødstrup søger operationssygeplejersker til faste stillinger pr. 1/1-2025 eller snarest muligt. Stillingerne er på 37 timer/uge.
Vi er et operationsafsnit med 23 operationsstuer fordelt på specialerne abdominal kirurgi, gynækologi, urologi, ortopædkirurgi, plastikkirurgi og øre-næse-hals kirurgi. På to af vores operationsstuer opererer vi i robot ugens fem hverdage. Vi har integreret de dagkirurgiske operationsstuer i Operationsafsnittet og tilbyder derfor en bred vifte af operationer – både akutte og elektive.
Du vil blive tilknyttet et primært speciale samt et sekundært speciale. Specialerne er opdelt i grupperne:
Ortopædkirurgi/Øre-næse-hals kirurgi
Abdominal kirurgi/Gynækologi/Urologi
Fællesskab er essentielt hos os, dette gælder både faggrupper og specialer imellem. Du vil derfor blandt andet opleve, at operationssygeplejerskerne hjælper hinanden på tværs af specialerne både i hverdagen og vagterne. Vi er et operationsafsnit med fokus på kvalitet og udvikling, hvorfor vi har ansat en kvalitetsansvarlig og udviklingsansvarlig sygeplejerske.
Vi uddanner sygeplejestuderende i 1. og 6. semester. Vi har en klinisk vejleder i afsnittet, men den daglige vejledning er en fælles opgave.
Vi ønsker en sygeplejerske:
- med et godt håndelag og sans for teknologi
- med gode kommunikative og pædagogiske kompetencer
- der vil sætte operationssygeplejen i højsædet
- med interesse for specialerne
- der vil deltage i udviklingen i vores afsnit med fokus på kvalitet og patientsikkerhed
- der er engageret, nysgerrig og fyldt med gå-på mod
- der prioriterer et godt arbejdsmiljø med plads til et godt grin
- en fordel med operationserfaring, men ikke nødvendigvis
- der kan bevare overblikket, når det går stærkt, og som er vant til at prioritere og planlægge de sygeplejemæssige opgaver
- der er udviklingsorienteret og klar til at tage ansvar for egen faglige læring
Vi kan tilbyde:
- En spændende og fleksibel arbejdsplads med forskellige specialer, samt både akutte og elektive operationer
- Individuel tilrettelagt oplæring med mentorordning
- Anvendelse af kompetencekort som del af oplæringen
- Positive, humoristiske og kompetente kolleger
- Fokus på godt arbejdsmiljø, hvor medinddragelse og involvering er centralt, og hvor vi prioriterer en åben dialog med respekt for forskellige holdninger og måder at gøre tingene på
- En travl hverdag med faglige udfordringer og forskelligartede operationer
- God kollegial sparring
Arbejdstiden vil de første syv måneder udelukkende være dagstjeneste på hverdage. Vi planlægger med en oplæringsperiode på fire måneder. Da der er behov for vores specialkompetencer hele døgnet, vil der efter endt oplæring være mulighed for at indgå i vagtarbejde. Der forventes ikke weekendarbejde oftere end hver 3-4. weekend i enten dagvagt, aftenvagt eller aftenvagt efterfulgt af rådighedsvagt.
Vi er åbne for at tilbyde hensyn til individuelle ønsker til arbejdsplanen.
Ansøgningsfrist: senest D. 25/11 2024. Ansættelsessamtaler vil blive afholdt i uge 48.
Ansættelse er betinget af tilfredsstillende børneattest og tilfredsstillende autorisation.
Yderligere oplysninger kan indhentes ved oversygeplejerske på Operationsafsnittet Karin Jakobsen tlf.nr. 61189185
Stillings- og funktionsbeskrivelse
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Hospitalsparken, 15, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 25-11-2024;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6146674