Økonomikonsulent til Servicebutikken i Børn og Unge - genopslag

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Selvstændighed og stærkt teamarbejde hånd i hånd
Hvis du har lyst til en varieret arbejdsdag, så kan det være dig vi søger, som vores nye økonomikonsulent i Servicebutikken!

Det siger dine kommende kollegaer og samarbejdspartnere om jobbet
Marianne: Jeg har en spændende og varieret arbejdsdag – ikke 2 dage er ens. Jeg føler, at mit arbejde gør en forskel for daginstitutionslederne – det letter en byrde fra deres skuldre.”

Maj-Britt: ”Selvom jeg er ude decentralt det meste af arbejdstiden, har jeg et godt bagland fra mine kolleger i Servicebutikken og på forvaltningen. Jeg er altid glad for at komme på arbejde.”

Susanne, Dagtilbudsleder: Jeg har stor tillid til min økonomikonsulent, der er styr på institutionens økonomi og det giver tryghed og ro i maven. Økonomikonsulenten giver rigtig god sparring i forhold til nye økonomiske tiltag i institutionen.”

Din hverdag

  • 4 dage om ugen møder du ind på en kendt daginstitution eller skole i Herning Kommune. Du kommer med faste intervaller på institutionerne og har din egen kontorplads der.
  • Dine samarbejdspartnere i løbet af dagen er lederen på stedet og dine kollegaer i Servicebutikken og på forvaltningen.
  • En dag om ugen møder du sammen med dine kollegaer fra Servicebutikken ind på Rådhuset. Her har I fælles kontor og der er mulighed for sparring med hinanden og resten af økonomigruppen samt for at deltage i møder på Rådhuset.
  • Servicebutikken er tilknyttet Økonomigruppen i Staben i Børn og Unge.

Dine opgaver er
  • Daglig bogføring i ØS-indsigt
  • Personaleadministration via SD-løn
  • Administration af forældrebetalt frugtordning i Conventus
  • Andre administrative opgaver
  • Afstemning og regnskabsafslutning
  • Udarbejde budgetopfølgninger
  • Understøtte og sparre med lederen

Om dig forestiller vi os at
  • du har en HK-baggrund indenfor kontor/administration/økonomi.
  • du har erfaring med kommunale regnskabsopgaver
  • du føler dig godt tilpas i en udgående og selvstændig funktion
  • du er struktureret og har et godt overblik

Tiltrædelse
1. marts 2024 eller snarest derefter.

Løn
Efter gældende overenskomst.

Timetal
30-37 timer/uge

Ansøgningsfrist
Den 7. januar 2024. Ansættelsessamtaler afholdes løbende.

Nærmere oplysninger
om stillingen kan fås ved henvendelse til leder af Økonomi Jytte Jensen, telefon 26 39 43 20 eller medarbejdere i Servicebutikken Marianne, telefon 21 34 55 20 eller Maj-Britt, telefon 23 30 76 31.

HERNING
HER ER VI FLEKSIBLE
HER ER FAGLIGHEDEN HØJ
HER ER FÆLLESSKABER

I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 07-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5951541

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet