Økonomikonsulent søges til dynamisk team hos Handicap og Psykiatri i Herning Kommune

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en økonomikonsulent med et klogt hjerte? Så er det måske dig, som er vores nye kollega!

Handicap og Psykiatriafdelingen vil styrke den samlede økonomiske styring, og søger derfor en erfaren økonomikonsulent til en nyoprettet stilling.

Dermed får du chancen for at komme ind i et dynamisk team med engagerede økonomimedarbejdere (det selvudnævnte kontor for ”godt arbejde").

Vi er en afdeling med fokus på at bruge både økonomiske og øvrige data til at understøtte de ledelsesmæssige beslutninger, så derfor vil din rolle være central i forhold til at støtte ledelsen i deres styring.

Funktionen består i høj grad i at være ude på centrene og hjælpe lederne med økonomi og styring. Samtidig vil du være bindeled mellem forvaltningen og centrene. I hverdagen vil du flexe rundt i opgaver som at yde support, give sparring og være tovholder på økonomiske og administrative opgaver. Der vil også være rutineopgaver i forhold til at udarbejde økonomiske opstillinger og løbende ajourføring af økonomiske oversigter.

Succeskriterierne for stillingen er, at du i samarbejde med centerledelsen opbygger en struktureret og systematisk økonomistyring, der understøtter den budgetansvarlige leder på området. Der vil være rig mulighed for at præge arbejdet med egne ideer.

Om dig

  • Du har en relevant økonomi- eller administrativ uddannelse
  • Du kan arbejde på tværs af en organisation og se helheder og muligheder
  • Du er vedholdende og følger opgaverne til dørs
  • Du kan prioritere og tilrettelægge din arbejdsdag selvstændigt
  • Du arbejder struktureret
  • Det er et krav, at du har erfaring med økonomiopgaver og meget gerne med de systemer Herning kommune benytter – ØS Indsigt, AS2007, Targit, SD-løn og Excel.

Dine opgaveområder bliver blandt andre
  • Controlling, økonomi- og lønopfølgning
  • Mindre analyseopgaver
  • Ledelsesinformation og styring
  • Optimere og finde best practice
  • Bogføring
  • Administrative opgaver

Hvorfor vælge os som din næste arbejdsplads?
Hos os er der højt til loftet og frihed til selvstændigt at tilrettelægge opgaveløsningen. Opgaverne er varierende og udfordrende. Vi har et højt ambitionsniveau, og der er gode muligheder for faglig og personlig udvikling. Vi arbejder konkret med psykologisk tryghed. Det udfolder sig i dagligdagen på den måde, at du kan forvente hjælpsomhed, tillid, respekt, plads til forskelligheder og en afdeling, hvor det er okay at lave fejl (vi lærer af dem).

Om os
Handicap og Psykiatri varetager sociale opgaver i forhold til voksne personer med udviklingshandicap, autisme og psykiske lidelser.

Vi er optaget af at skabe gode tilbud til borgerne og attraktive arbejdspladser for vores 400 medarbejdere.

Handicap og Psykiatri består af fem faglige centre, Samarbejde-Rådgivning-Visitation og en stab. Du bliver en del af staben, som består af en leder og syv medarbejdere med både administrativ og akademisk baggrund. I staben bliver du en del af en velfungerende afdeling, hvor både det faglige og sociale vægtes højt. Vi vil hinanden, som kolleger og som mennesker. Vi har en åben og uformel omgangstone – og humor, smil og grin fylder meget hos os.

Øvrige informationer
Hvis du undrer dig over, at vi søger en økonomikonsulent med et klogt hjerte, så kan du få stillet din nysgerrighed via dette link: https://www.facebook.com/klogehjerter/

Vil du vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af Staben Steen Holk Bank på telefon 40 16 29 54.

Stillingen er som udgangspunkt på fuldtid, men der kan være lidt fleksibilitet.

Din arbejdsplads er på rådhuset, og det er et vilkår at du deler kontor med 1-2 kolleger. Opgaveløsningen sker også ude på de 5 centre i et mere eller mindre formelt setup. I opstarten vil der være en bundet opgave flere dage om ugen på Spektrum, som er vores autismecenter, hvorfor det vil være en stor fordel, at du har kørekort. Vi har dog 2 klimavenlige cykler stående, så du kan også kunne komme rundt uden kørekort.

Ansøgningsfristen er den 20. september 2024.

Vi forventer at holde ansættelsessamtaler den 23. september 2024.

Stillingen ønskes besat hurtigst muligt og senest den 1. november 2024.

Du kan læse mere om Herning Kommune på www.herning.dk.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Handicap og Psykiatri, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 20-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6110345

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook