BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Er du en erfaren og selvledende Financial Controller - og har du lyst til at arbejde i en spændende og dynamisk virksomhed med gode kollegaer og gode udviklingsmuligheder? Så har vi stillingen til dig!
Vi har travlt og er lige nu i en spændende udvikling med nye projekter til internationale kunder, der stiller høje krav til organisationen. Vi er derfor på udkig efter en ny faglig dygtig controller med gode samarbejdsevner.
Om jobbet og fællesskabet
Vores økonomiafdeling består af 5 medarbejdere, og med reference til vores økonomichef vil du få både faste og ad hoc opgaver inden for økonomi. Som de øvrige medarbejdere i økonomiafdelingen vil du få dine egne ansvarsområder, men også et bredt samarbejde med kollegerne i afdelingen - her hjælper vi hinanden.
Din primære opgave vil være at tage ansvar for balancen. Du bliver ansvarlig for finanskonti, finansbogføring, kontoplan, budgettering, månedsafslutninger og regnskabsudarbejdelse. Moms og afgifter, projekt-økonomistyring, betalinger og konsignationslagre er også en del af jobbet.
Hvem er du?
Du arbejder selvstændigt og struktureret. Du har øje for detaljerne, men bevarer samtidig overblikket. Du er nysgerrig på at få en dybere indsigt i opgaverne, har en god indlæringsevne og kan selvstændigt løse udfordrende opgaver i "ukendt terræn". Endelig har du en naturlig kritisk sans i din opgaveløsning.
Du har gerne min. 5 års praktisk erfaring med finansbogholderi, måneds- og årsafslutninger samt erfaring med momsområdet. Du er uddannet financial controller, økonomi-assistent, revisor eller lign.
Du har gode IT-kundskaber, færdes hjemmevant i økonomisystemer, er superbruger i Excel og behersker engelsk i skrift og tale. Det er en fordel, hvis du har arbejdet i en produktions- eller projektorienteret virksomhed, men ikke et krav.
Som person er du positiv og imødekommende. Du har styr på dine opgaver og behersker balancen mellem at være effektiv og omhyggelig. Du er nysgerrig af natur og sætter en ære i, at gøre tingene på en god og ordentlig måde.
Hvad tilbyder vi?
Vi tilbyder en spændende stilling i en dynamisk og international virksomhed med klare vækstmål. Du vil få gode muligheder for at udvikle dig både fagligt og personligt. Drømmer du om at blive regnskabschef en dag, så vil det bestemt også være en mulighed hos os. Vi tilbyder gode og fleksible rammer - som tilpasses og målrettes netop dig, således du motiveres og trives i stillingen. På den måde tror vi på, at vi får de bedste medarbejdere og dermed skaber de bedste resultater. Løn og vilkår forhandles individuelt og på et konkurrencedygtigt niveau.
Er du vores nye kollega? Er du interesseret i at vide mere om denne spændende stilling forud for din ansøgning, er du meget velkommen til at kontakte økonomichef Henrik Lund på hlu@jai-alu.dk, eller på 2023 2890. Send gerne din ansøgning snarest muligt, da vi løbende kalder ind til samtale.
Vi ser frem til at høre fra dig.
Jydsk Aluminium Industri A/S i Herning - er et af Europas største kokillestøberier. JAI producerer og eksporterer aluminiumemner til ledende industrivirksomheder i hele Europa. Vi er ca. 220 medarbejdere - og vi går hver dag på arbejde for sammen at gøre en forskel og sikre høj kvalitet til tiden.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
A/S Jydsk Aluminium Industri, Mørupvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6009304