Lønbogholder/økonomiassistent - Herning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

 

Vil du være med i alt sikre den regnskabsmæssige drift i entreprenør virksomhed?

 

For vores kunde Vestjyske Net Service A/S søger vi en lønbogholder. En som kan varetage afregning af løn og andre forefaldende kontoropgaver. Vestjyske Net Service A/S er en specialiseret service- og entreprenørvirksomhed i højspændingsbranchen, der bygger på en lang håndværksmæssig tradition for projektering, etablering, vedligehold og tilsyn med højspændingsanlæg. Virksomheden beskæftiger ca. 75 medarbejdere med base i Herning. Med mere end 40 års erfaring hviler Vestjyske Net Service A/S på et solidt økonomisk og fagligt fundament. Virksomhedens afsæt i medarbejdernes viden, kompetencer og kvalitetsbevidsthed, er dermed et godt udgangspunkt for at opnå kommerciel succes som serviceleverandør i et stadigt mere konkurrencepræget marked, hvor der stilles høje krav til kompetencer og processer.

Jobbet er med reference til Økonomi – og administrationschefen. Afdelingen har 5 ansatte som er økonomiassistenter, bogholdere og kontorassistenter. Afdelingen fungerer som et team, hvor man supplerer hinandens områder ved behov.

Arbejdsopgaverne er:

  • Lønkørsel
  • Ugentlig kontrol af timeregistrering
  • Finansafstemning af lønposter
  • Deltage i projektfakturering.
  • Ad hoc opgaver i virksomheden incl. procesoptimering
  • Deltage i afdelingens øvrige funktioner

Virksomheden arbejder med Lessor løn og Business Central økonomisystem.

 

Faglige kvalifikationer:

  • Relevant uddannelse, gerne en HD-R, Cand. Merc. Aud, finansøkonom, økonomiassistent eller lignende uddannelse
  • Mindst 2 års erfaring fra en stilling
  • Gerne IT kendskab på mindst superbruger niveau – herunder bruge af Excel
  • Kvalitetsbevidst og forstår at optimere egne processer
  • Gerne kendskab til systemerne Lessorløn og Business Central

 

Personlige kvalifikationer:

  • Du kan arbejde selvstændigt og har den fornødne drive til at få tingene gennemført
  • Du har forståelse for den kommercielle forretning, helheder og sammenhænge
  • Du kan kommunikere på alle niveauer i organisationen på en empatisk måde
  • Du kan holde hovedet koldt og arbejder gerne med mange opgaver ad gangen
  • Du forstår at værdsætte opgaver af rutinemæssig karakter

 

Yderligere informationer:

Hvis du ønsker flere oplysninger bedes du kontakte konsulent Jens Peter Kristensen – telefon +45 4117 7868. Hvis du vil vide mere om firmaet – læs mere på nettet under Vestjyske Net

Ansøgninger behandles løbende og du tilskyndes derfor til at ansøge snarest muligt. Stillingen lukkes når den rigtige kandidat er fundet.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

JP KRISTENSEN ApS, Thrigesvej, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5916692

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook