Lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator søges til Sekretariatsfællesskabet for Neurologi, Fysio- og Ergoterapien og Ernæring.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Neurologi – en hjerne til forskel…

 

Vi søger en visionær og proaktiv lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator til vores sekretariat, hvor der er fokus på digitalisering og optimal udnyttelse af ressourcer for at skabe mere sundhed for pengene.

Synes du, at hjernen er et spændende organ, og har du lyst til at lære mere om hjernen og det neurologiske område/neurologiske sygdomme, så er du måske vores kommende kollega.

Hos os får du mulighed for at varetage mange forskelligartede arbejdsopgaver både i klinikken/sengeafsnittet og på vores akutte Stroke-klinik. I opgaveløsningen lægger vi vægt på tværfaglighed og rotation samt et godt arbejdsmiljø med skønne kolleger, der støtter hinanden. Du vil komme til at skrive og registrere procedurer, varetage receptionen og telefonbetjeningen, samt håndtere booking og meget mere. Endvidere vil du have stor indflydelse på at forme dit stillingsindhold med specialopgaver og andre nøglefunktionsområder afhængigt af dine kompetencer og interesser.

I Neurologien vil du efter oplæring indgå i en vagtplan, hvor der for nuværende på hverdage vil forekomme ca. 4-6 lukkevagter til kl. 19, henover 12 uger. Ca. 5-6 gange om året vil der skulle dækkes weekend- og helligdagsvagter mellem kl. 9.30 og 16.30 (weekend- og helligdagsvagter kan varetages via hjemmearbejde). Endvidere bestræber vi os på, at alle kan have planlagt hjemmearbejde mindst hver 14. dag.

Du som medarbejder har indflydelse på tilrettelæggelsen af din egen vagtplan. Hos os vægter vi, at der er balance mellem arbejdsliv og privatliv med henblik på trivsel for den enkelte medarbejder.

 

Hvem er vi?

Et sekretariatsfællesskab for Neurologi, Fysio- og Ergoterapien samt Ernæring med 16 engagerede lægesekretærer, som varetager sundhedsadministrative opgaver i et tæt tværfagligt samarbejde, såvel som vi har specialerelaterede opgaver.

Vi har fokus på det gode patientforløb samt relationen mellem de fagpersoner, der involveres i dette. I fællesskabet er vi kendetegnet ved stor ansvarlighed, effektivitet, højt fagligt niveau, forskelligartede opgaver og hvor vi bestræber os på et godt arbejdsmiljø, hvor vi tager os af hinanden. Her er der en forventning om, at vi holder pauser, spiser madpakker og griner hver dag. Der er gode muligheder for, at du kan udvikle dine egne kompetencer, da vi har mange forskellige administrative opgaver at løse. Kun fantasien sætter grænser for, hvordan vi organiserer os.

Videopræsentation af sekretærernes opgaver i sekretariatet.

Neurologisk Afdeling består af et sengeafsnit med 22 sengepladser, en stroke-klinik og et stort klinikområde med daghospital, akutklinik og et afsnit for fysio- og ergoterapien med funktioner for alle specialer på hospitalet.

Vi har en mentorordning, som vil være tilknyttet dig i dit introduktionsprogram, hvor der tages afsæt i din forudgående viden. Der er åbenhed omkring læring i hele lægesekretærgruppen, som gerne deler deres viden.

 

Hvem er du?

  • Uddannet lægesekretær/sundhedsadministrativ koordinator og har en positiv tilgang til digitalisering og transformation af arbejdsgange.
  • Kan prioritere dine opgaver og evner at skabe overblik.
  • Bidrage til det gode arbejdsmiljø
  • Kan arbejde selvstændigt og sige til, når du har noget på hjertet eller er i tvivl.
  • Har en proaktiv tilgang til læring og udvikling, både personligt og for afdelingen.
  • Evner at identificere muligheder for at optimere ressourceanvendelsen.
  • IT-kompetencer på brugerniveau forventes

Se stillings- og funktionsbeskrivelse her

 

Hvis du har en passion for digitalisering, sundhedsadministration og ønsker at være en drivkraft for positive forandringer i vores afdeling, modtager vi meget gerne en motiveret ansøgning fra dig.Hvis du vil vide mere:

Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatsleder Randi Mogensen på tlf. 2465 0255.

Du er også velkommen til at komme forbi og se afsnittet, se hvem vi er og se din kommende arbejdsplads.

Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest 

37 timers stilling med tiltrædelse 1. maj 2024 eller efter aftale.


Ansøgningsfristen er onsdag den 3. april 2024, og ansættelsessamtalerne afholdes løbende.

Du kan søge jobbet online ved at klikke på ”send ansøgning”. Vedhæft din ansøgning og dit CV. 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 03-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6012724

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet