BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Kunne du tænke dig lidt mere luft og frihed i hverdagen?
Har du lyst til at være en del af en stor og velfungerende Akutafdeling?
Trives du med mange forskellige opgaver og vekslende arbejdstider?
Kan du lide den direkte kontakt med patienter, pårørende, Falck og politi?
Så har vi brug for dig.
Vi søger lægesekretærer til Akutsekretariatet pr. 1. august 2024 eller efter aftale.
Akutafdelingen er hospitalets indgang for stort set alle akutte patienter og alle specialer. Det betyder stort flow og uforudsigelige dage.
Lægesekretærene er i front på de fleste arbejdspladser, og har omskiftelige dage med mange henvendelser og opgaver der skal løses nu og her. Du skal derfor være dygtig til at prioritere, bevare overblikket og ikke mindst synes det er spændende, at opgaverne er så varierende.
Vi har mange forskellige funktioner i akutmodtagelsen, hvor dine primære arbejdsopgaver bliver
- skrivning på stort set alle specialer
- direkte kontakt med patienter, pårørende og andre faggrupper
- besvarelse af telefoniske henvendelser
- arbejde i Klinisk Logistik
- at arbejde tværfagligt med læger, sygeplejersker mv.
I Akutafdelingen er lægesekretærene naturligvis på arbejde hver dag året rundt, da der er brug for vores kompetencer.
Det betyder derfor, at du får skiftende arbejdstider; dagvagter, aftenvagter, nattevagter samt weekend- og helligdagsvagter. Desuden arbejder du hver tredje weekend, hvilket betyder, at du har fri på andre tidspunkter i løbet af ugen. I weekenderne kan der være mulighed for at vælge mellem 8 eller 12 timers vagter afhængig af dit weekendhold. Du har også mulighed for en hjemmearbejdsdag, når vagtplanen tillader det.
Vi anvender MinPlan og du har stor indflydelse på tilrettelæggelsen af din vagtplan, og vi er gode til at hjælpe hinanden med at få byttet vagter. Vi har desuden vores dygtige vagtplanlægger, som strækker sig langt for at tilgodese dit privatliv i forhold til vagtplanen.
Som vores nye kollega kan du forvente at møde ind på en arbejdsplads med en lydhør ledelse, masser af frihed under ansvar, masser af gode kolleger i alle aldre, godt introduktionsprogram, som tager udgangspunkt i din baggrund og behov og løbende justeres på baggrund af ugentlige trivselssamtaler samt mulighed for at få en nøglefunktion inden for et område, som interesserer dig.
Vi er bare en arbejdsplads, hvor vi strækker os langt for hinanden og passer på hinanden og vi har stor tiltro til, at du yder dit bedste.
Af dig forventer vi, at du
- kan holde hovedet koldt i en travl hverdag
- er serviceminded og imødekommende
- har en positiv indstilling og tager medansvar for afdelingens arbejdsopgaver
- kan håndtere mange henvendelser i dit arbejde og altid møde alle med dygtighed, sikkerhed og parathed
- er uddannet lægesekretær og meget gerne med kendskab til EPJ
- kan lide at to dage ikke er ens
Har du lyst til at vide mere er du velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marie Louise Daugaard på 2015 4716.
Du er også velkommen til at besøge os. Vi er stolte af vores arbejdsplads og vil meget gerne vise den frem.
Stillings- og funktionsbeskrivelse
Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst. Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest.
Stillingen er med ansættelse 1. august 2024 eller efter aftale.
Ansøgningsfristen er den 5. juni 2024. Ansættelsessamtaler forventes afviklet mandag 10. juni.
Vi glæder os til at høre fra dig.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Hospitalsparken, 15, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 05-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6049979