BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du erfaring fra kundeservice og kan du kommunikere klart og tydeligt på skrift? Ved du hvordan man fanger kunderne på de sociale medier? Så lyder det som om vi kunne være et godt match, læs endelig videre her og send din ansøgning.
Billigblomst har siden vores start i 2009 været på en udviklings- og vækst rejse og er i dag en af Danmarks hurtigst voksende detailkæder. Vores 10. center åbnede vi i Holbæk i marts i 2023.
Og det går stærkt! Vi har i november 2023, lanceret vores City koncept med første City butik i KBH! Derudover åbner vi, til september, vores 11. plantecenter i Fredericia. Så skynd dig at skrive en ansøgning og kom med på vores vækstrejse!
Vi tilbyder:
Du bliver en del af en sund og tryg arbejdsplads med en fri omgangstone, hvor faglighed og trivsel står højt på agendaen. Vores organisationsstruktur er flad og der er ikke langt fra ide til handling. Medarbejderne er vores vigtigste ressource, og et af kardinalpunkterne hos Billigblomst er, at det skal være sjovt at gå på arbejde, også når det går stærkt.
Derudover kan du nyde godt af:
- Personale rabat
- Stærkt samarbejde på tværs af organisationen
- Gode arbejds- og ansættelsesvilkår, som fx pension og sundhedsordning
- Gode muligheder for at få indflydelse på din egen hverdag og stillingen
I din hverdag kan du forvente:
- Besvare kundehenvendelser og håndtere reklamationer
- Planlægge og eksekvere Facebook-opslag, herunder sørge for vi bruger de helt rigtige og flotte billeder
- Tekstforfatning til vores nyhedsbreve og vores opslag på sociale medier
- Udvikle vores markedsføring og kundeservice, i tæt samarbejde med Marketingchefen og det øvrige team
- Filme og redigere videoer til brug på sociale medier
- Ad hoc opgaver
Vores ønskeliste:
- Du har gerne erfaring fra en lignende stilling
- Du har kendskab til planter og alt det grønne
- Du forstår vigtigheden af god kundeservice
- Du er ansvarsfuld og selvstændig
- Du er lærenem og har en god forståelse for IT
- Du trives i både driftsmæssige rutineopgaver – men kan også godt lide når der kommer forskellige opgaver ind i løbet af en dag
Der er tale om en fuldtidsstilling med reference til vores Marketingchef. Du vil arbejde i vores plantecenter i Herning, sammen med det øvrige marketing- og kundeserviceteam. Nogle dage vil der være møder på vores hovedkontor, der er beliggende i Tilst i Århus.
Hvis du kan se dig selv i denne stilling, så send endelig en ansøgning via. nedenstående link. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte vores HR Chef Sara Panduro 31 32 27 89. Vi ser frem til at modtage din ansøgning, vi kigger dem løbende igennem, så søg i dag eller senest d. 31/05-2023.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Billigblomst, Vejlevej, 13, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 31-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6046034