Koordinator/studentermedhjælper/deltid mm.

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at have mange bolde i luften? Har du flair for administrative opgaver og har du lyst til at være med til at binde de praktiske dele af dagligdagen sammen på vores lokation i Herning? Vi leder efter en imødekommende og serviceminded kollega til at blive en del af vores team.

En hverdag med varierende opgaver
Vi leder efter dig, som er lidt af en blæksprutte. Du er både administrativ og praktisk indstillet og kan varetage opgaverne selvstændigt i samarbejde med ledelsesstøtten i Herning. Dine arbejdsopgaver vil variere fra dag til dag, og overordnet set vil de bestå af en blanding af planlæggende og koordinerende opgaver, faste administrative opgaver, lettere sagsbehandlingsopgaver og ad-hocopgaver af mere praktisk karakter. Det er vigtigt at du trives med korte deadlines og omskiftelige opgaver.

Det kunne fx være:

  • Bistå med planlægning, booking, indkøb og praktik i forbindelse med forskellige interne arrangementer
  • I et vist omfang sørge for mødeforplejning, opdækning og afrydning til møder
  • Rejseafregninger, kørerbøger mm.
  • Diverse Ad-hoc og understøttende opgaver
Du vil blive en værdsat kollega og medarbejder
Som person kan du lide at have kontakt med mange mennesker, og er god til at samarbejde. Du forstår at prioritere og planlægge dine opgaver og bevare overblikket i en omskiftelig hverdag, hvor du selv tager initiativet, når du ser et behov. Du har et positivt og imødekommende væsen og sætter en ære i at understøtte forretningen.

Din faglige baggrund er ikke så vigtig, men du skal have flair for de administrative og praktiske opgaver.

Du vil blive en del af kontoret Drifts- og produktionsstyring, hvor vi blandt andet arbejder meget med data, opgavestyring, og produktionstal for driften i Vurderingsstyrelsen. Basale IT-færdigheder er derfor nødvendige, da det forventes, at du også kan hjælpe med nogle af opgaverne i fagkontoret. Det er derudover en klar fordel, hvis du er hjemme i MS Office pakken. Vi forventer desuden, at du har gyldigt kørekort.

Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning med CV og eksamensbevis via linket ”Søg stillingen” senest den 15. marts kl. 12.00. Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Mia Søndergaard, 72 37 35 34.

Vi indkalder til samtaler løbende. Tiltrædelse hurtigst muligt herefter.

Arbejdstiden er gennemsnitlig 10-20 timer om ugen med mulighed for fleksibilitet i eksamensperioder.

Forud for ansættelsen indhentes der straffeattest.

Løn og ansættelsesvilkår sker i henhold til Fællesoverenskomsten mellem Finansministeriet og Offentligt Ansattes organisation – Det Statslige Område og Cirkulære om organisationsaftalen for Kontorfunktionærer, laboranter, IT-medarbejdere (HK) i Staten.

Du bliver ansat i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Arbejdsstedet er Brændgårdvej 10, 7400 Herning.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Skatteforvaltningen, Herning, Brændgårdvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6005526

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook