Kontorelev med speciale i offentlig administration

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du uddannes til at spille en vigtig rolle i en stor organisation?

Er du åben for ny viden og klar til at tage fat, så er du muligvis vor nye kontorelev i Staben pr. 1. oktober 2023. 

 

Vi venter på DIN ansøgning og glæder os til at give dig en rigtig spændende uddannelse. I Staben varetager vi mange forskellige administrative opgaver i forbindelse med driften af hospitalet.

Vi tilbyder:
En varieret og alsidig kontoruddannelse med speciale i offentlig administration. I løbet af din uddannelse som kontorelev hos os vil du stifte bekendtskab med 3-4 forskellige afdelinger, som giver dig et stærkt afsæt til din fremtidige karriere. Afdelingerne er alle placeret på Regionshospitalet Gødstrup:

  • HR-Lønteam
  • Økonomi
  • Sekretariat
  • Stabens Reception

Undervejs skal du vælge, hvor du for en kort periode gerne vil snuse til en anden administrativ afdeling hos os; Interesserer du dig fx for bæredygtighed og innovation, kan du lide at nørde i tal, arbejdsmiljø, PowerPoint, digitalisering eller administrativ-robotteknologi (RPA)? – jo, du kommer til at sætte dit helt eget unikke fingeraftryk på din uddannelse hos os.

Uddannelsen varer sammenlagt 2 år og er bygget op med praktik- og teoriperioder. Teorien foregår på handelsskolen Mercantec Business i Viborg. 

Vi tilbyder en arbejdsplads med et stort tværfagligt netværk og godt kollegaskab med plads til alle. Vi har en uformel omgangstone, hvor åbenhed og humor fylder en stor del. 

Du bliver en del af en dygtig og ambitiøs elevgruppe på 5 elever, hvor også det sociale fællesskab spiller en central rolle. Elevmøderne indbefatter både orientering, faglig sparring og feedback og altid et godt grin eller to.

I marts 2022 blev Regionshospitalet Gødstrup til en samlet enhed. Som elev i Staben får du mulighed for at være med til at skabe det nye kontor sammen med mange kompetente kolleger.


Dine faglige og personlige kvalifikationer:
Bestået en af følgende:

  • HHX eller EUX Business
  • Studenter-/HF-eksamen suppleret med et 5 ugers EUS forløb indenfor kontor
  • HG, såfremt den er adgangsgivende (er du over 25 år, skal RKV vedlægges sammen med ansøgningen)
     
  • Har personlige kvalifikationer, som understøtter organisationens værdier dialog, dygtighed og dristighed
  • Har engagement og gejst
  • Er ansvarlig, pålidelig og mødestabil
  • Har gode samarbejdsevner
  • Er god til at formulere dig på skrift og face-to-face
  • Har lyst til at udfordre dig selv og lære nyt hele tiden – kort sagt have mod på en hverdag, hvor ikke 2 dage er ens
  • Er serviceminded, fleksibel og med en høj arbejdsmoral
  • Har et godt humør og bidrager til et godt arbejdsmiljø
  • IT-kompetencer på brugerniveau
     

Stillings- og funktionsbeskrivelse for stillingen.
 

Kunne du tænke dig at vide mere?
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen og om, hvordan det er at være elev i Staben på

https://www.fagperson.regionshospitalet-goedstrup.dk/job-og-uddannelse/uddannelse/uddannelser/assistent-med-speciale-i-offentlig-administration/

Du er også velkommen til at kontakte uddannelsesansvarlig Lis Kongsgaard Thomsen på tlf. 3063 2368 eller kontorelev Louise Karlsen på tlf. 2130 1704.

Løn og ansættelsesvilkår i henhold til gældende overenskomst mellem Danske Regioner og HK/Kommunal. Arbejdstiden er på 37 timer om ugen. 

Ansættelsen er betinget af en tilfredsstillende børneattest. 

Ansøgningsfristen er mandag den 21. august 2023.

Ansættelsessamtalerne forventes at blive afholdt i uge 35.
 

Du kan søge jobbet online, vedhæft din ansøgning og dit CV. 

 


Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://midtjob.dk/ad/kontorelev-med-speciale-i-offentlig-administration/1nzq13/da

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5877571

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet