Kontorassistent og service-blæksprutte – Deltid (25 timer/uge)

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Med plads i vores administrative funktion, søger vi en glad, dygtig og positiv kontorassistent og ser-vice-blæksprutte. Du vil tage aktivt del i administrative opgaver samtidig med at du vil være vores pri-mære ansigt udadtil i telefonen og ved besøg i huset. Vi lægger stor vægt på din personlighed, der skal være præget af et positivt sind, et smil på læben og gode samarbejdsevner. Du skal kunne tage hånd om planlægningen og udførelsen af dit arbejde, med fokus på både små og store opgaver. Du skal også give vores kunder, gæster og dine kollegaer en positiv oplevelse ud over det sædvanlige, hvilket kræver at du kan lide den menneskelige kontakt og er god til at kommunikere.

Opgaverne vil primært være:

• Betalinger, rykning af debitorer og bankafstemninger
• Primær person på telefon, reception og info-mail.
• Afstemninger og opfølgninger
• Momsafregning
• Registrering af data i relation til Danmarks Statistik og Intrastat
• Rejseafregninger
• Servicering af gæster i huset
• Forefaldende administrative opgaver

Du kan være nyuddannet indenfor kontor/regnskab og har lyst til at lære mere, men vigtigt at du har en vis erfaring med ovenstående opgaver og har indstillingen til, at ingen opgaver er for store eller for små. Som person er du struktureret, omhyggelig og tager ansvar for dit arbejde. Du er imødekom-mende, vant til at begå dig godt i et team og kan lide en travl hverdag og forstår vigtigheden af, at deadlines overholdes. Dertil er du fleksibel, serviceminded og indstillet på at hjælpe til, hvor der er behov.

Dine kvalifikationer og personlige egenskaber:

• Ansvarsbevidst og selvstændig
• Orden og sans for detaljer
• Flair for IT og erfaren bruger af Excel
• God til at kommunikere, både mundtligt og skriftligt
• God telefonstemme
• Du har overblik og struktur
• Du gør dig umage
• Engelsk i tale og gerne skrift
• Er positiv og har god energi

Velkommen hos LINDLARSEN…
Hvis du kan se dig selv i ovenstående, så er du sikkert den nye kollega vi søger hos LINDLARSEN. Du bliver en del af et godt team på 30 personer, der ønsker at bidrage positivt til din læring og en god dagligdag. Hos os vægter vi loyalitet og troværdig højt, noget der ligeledes kendetegner den måde vi behandler vores kunder på.
Hos LINDLARSEN leverer vi landsdækkende produktionsoptimering, der gavner bundlinjen hos vores kunder. Vi tilbyder solide kompetencer og løsninger bestående af maskiner og anlæg, service,
reservedele og forbrugsvarer – primært til den træ-, alu- og plastbearbejdende industri, baseret på mere end 40 års erfaring i branchen. Se mere om os på www.lindlarsen.com.
Har du lyst til ovenstående udfordringer, så send snarest muligt din ansøgning pr. e-mail til vores Økonomi- og administrationschef, Klaus Brøcker, klb@lindlarsen.com. Har du spørgsmål til stillingen eller virksomheden, er du velkommen til ringe til Klaus på telefon 2487 6675. Vi afholder løbende samtaler og ansætter når vi finder det rigtige match.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LINDLARSEN A/S, Virkelyst, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-03-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5980879

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet