Intern salgsmedarbejder til mindre lokalejet virksomhed i Herning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Elsker du at arbejde i butik og give kunderne den bedste service - men arbejdstiderne er du ikke så begejstret for?

Så er det måske lige dig vi leder efter? Og specielt hvis du gerne vil arbejde i en mindre lokalejet virksomhed i Herning😊

Din arbejdsdag vil bl.a. indeholde disse opgaver:

Som intern salgsmedarbejder kommer du til at arbejde tæt sammen med Lene, som har været hos os i 9 år. I samarbejde sørger I for, at vores kunder, som er håndværkere og industrikunder, altid får en god oplevelse. Det betyder f.eks. at I hjælper med at finde det tøj og de sko som passer dem, samt tilbyder at de får sat logo på tøjet.

En del af din arbejdsdag går med trykning af logo på beklædning, så det er vigtigt at du er omhyggelig og sætter en ære i at levere et flot resultat.

En af dine opgaver er også at udregne tilbud til vores kunder samt stå for indkøb af arbejdstøj og sko, så vi altid har en butik, der ser præsentabel ud og har lige det sortiment, som vores kunder efterspørger.

Udover den direkte kontakt med kunderne i butikken vil du også have dialog over telefon og mail med vores kunder og leverandører/samarbejdspartnere.

Hvis du har lyst til opsøgende salg, vil der være mulighed for at komme med på sambesøg med leverandører hos vores kunder.

Vi har også en tøjportal, som du skal være med til at vedligeholde, så der altid er det rigtige udvalg og de aktuelle oplysninger på vores kunder.

Hvad kan vi tilbyde dig

Stillingen er 37 timer om ugen, men har du brug for lidt fleksibilitet med arbejdstiderne, så finder vi en løsning, det er bare vigtigt at enten du eller Lene altid er i butikken i vores åbningstider. Vi har åbent fra:

7-16:30 man-torsdag og fredag til kl. 15 og lukket i weekenden.

Du får 15 kollegaer, som alle glæder sig til at byde dig velkommen. Vi ser os selv som en ”lille familie”, hvor vi alle bidrager til, at vi har det godt og det er hyggeligt at gå på arbejde. Bl.a. har vi sundhedsordning og vi dyrker også det sociale sammenhold til personalefester og på aktivitetsdage mm.

Hvem er du?

Det vigtigst er, at du har lyst til at ekspederer vores kunder med et smil og en venlig snak. Vores kunder er vant til at få en høj service, så den skal du være med til at videreføre. Du skal også sætte en ære i, at give det ekstra, så kunder føler, at de får mere end forventet.

Hvis du har erfaring fra butik, er det en fordel.

Du skal være fleksibel og hjælpsom og have lyst til at arbejde tæt samarbejde med Lene. Det betyder også, at i travle perioder, i ferier og ved sygdom så falder det dig helt naturligt, at I dækker ind for hinanden.

Du er vant til at arbejde med IT og du får selvfølgelig en grundig oplæring i vores C5 system og andre interne systemer.

Vi har en glad og fri omgangstone og sætter pris på vores gode kollegaskab, så det skal du have lyst til at bidrage til, med dit positive væsen.

Ansættelse

Vi håber at kunne byde dig velkommen hurtigst muligt og senest 1. oktober 2024.

Har du lyst til at vide mere om jobbet, så ring til Sussi Lybecker fra rekrutteringsfirmaet Humano, som hjælper os med at finde vores nye medarbejder – tlf. 9244 5927 (ferie uge 28-30) eller til Butiksansvarlig Torben Frahm tlf. 4010 0261.

Jobbet søges via www.humano.dk og vi holder løbende samtaler, så skynd dig at søge.

Vi glæder os til at høre fra dig.

Om Håndværker Butikken

Håndværker Butikken slog dørene op d. 19. april 2004 på Lollandsvej i Herning. Planen var klar fra start – at opstarte en virksomhed, som var kendetegnet ved at serviceniveauet og rådgivningen altid var professionelt og imødekommende.

Butiksarealet startede med 435 m2, men lokalet blev dog hurtigt for lille og i 2006 blev væggen til naboen væltet og vi rådede over ialt 935 m2. Da vi endnu engang oplevede at vores lokaler var for små, flyttede vi d. 1. juli 2011 over på Nakskovvej 2 i Herning, hvor vi idag råder over 3.000 m2 lokaler, som er sprængfyldt med værktøj og beslag mm. I 2018 udbyggede vi vores sortiment, så vi i dag også kan tilbyde vores kunder et bredt udvalg i større udlejningsmaskiner. Vi råder i dag over en udlejningsflåde på over 200 maskiner. Derfor er vi netop nu ved at planlægge opførelse af yderligere ca. 2.000 m2 lokaler, som skal fremtidssikre vores mulighed for at kunne vækste inden for materieludlejning.

I Håndværker Butikken ved vi, at tiden idag er en af de vigtigste faktorer for vores kunder, så derfor yder vi altid hurtig service i butikken og kan i 99 % af tilfældene altid leverer med det samme, da vi råder over et stort og velassorteret varelager.

Håndværker Butikken kan i dag tilbyde vores kunder, professionel rådgivning af 16 kompetente medarbejdere, som alle har en solid erfaring fra såvel bygge- som industribranchen.

 

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

LedelsesRådgiveren ApS, Verdisvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 28-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6079148

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook