HV-transport A/S søger en motiveret kontormedarbejder på deltid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du til rutinebaserede opgaver og ønsker du at arbejde deltid på 20 timer, så
har vi måske drømmejobbet til dig.

HV-transport søger en engageret og stabil kollega til forskellige administrative opgaver.

Kontorelever, efterlønnere og pensionister er meget velkomne til at søge jobbet, men
også folk som har andet arbejde ved siden af.

Hos HV-transport tilbyder vi en uformel omgangstone, hvor humøret og arbejdsmoralen er høj – og du vil arbejde selvstændigt men også sammen med dine kollegaer.

Du må som person gerne være omstillingsparat og have viljen til at lære nye ting.

Til gengæld er vi en rummelig virksomhed som sætter sociale relationer og arrangementer i højsædet.


Om os:
HV-transport A/S er en vognmandsvirksomhed i Herning, der har rødder helt tilbage i 1946 og har derfor stor erfaring på markedet. Tidligere har vi modtaget kåringen som Årets Transportvirksomhed i Danmark, og vi blev kåret til ”Den Grønne Transportpris 2021”, og har netop vundet ESG-prisen 2023 så vi er en virksomhed som sætter baren højt.

I dag har vores transportvirksomhed en bilpark bestående af 30 lastbiler 50 ansatte samt deltidsafløsere som kan klare de fleste transportopgaver, og herudover samarbejder vi dagligt med en række gode kollegaer.

Arbejdsopgaver:

Du vil komme til at arbejde med mange forskellige typer opgaver, bl.a.:

Assistere direktøren med forskellige opgaver

Tastearbejde

Dokumenthåndtering

Telefonbetjening

Forefaldende kontorarbejde

 

 

 

 

 

Faglige kompetencer:

Du er uddannet indenfor kontor

Du er omhyggelig, struktureret og har en systematisk tilgang til dine opgaver

Du er rutineret IT-bruger af MS-Officepakken

Du arbejder selvstændigt med stor ansvarsfølelse og tager aktivt del i arbejdsopgaverne

Du kan fungere i et lille kontormiljø

Du har humor og tager tingene med et smil

 

Om dig:

Som person er du serviceminded, imødekommende og engageret

Du skal være proaktiv og ikke være bange for at spørge efter opgaver

Du har en positiv indstilling og stort gåpåmod

Du er pålidelig og ansvarsbevidst og har en udpræget ordenssans

Du skal kunne have flere bolde i luften og selv styre opgavernes vigtighed

Du er fleksibel og trives med en travl hverdag, hvor det er vigtigt, at du kan prioritere effektivt og hurtigt skabe dig et overblik over opgaver og deadlines


Løn- og ansættelsesforhold
Lønnen er efter kvalifikationer men vi betaler efter overenskomst og tilbyder en god pension.

Opstart er hurtigst muligt.

Vi vil desuden forsøge at lave en arbejdsplan, som passer til dine behov.


Kontaktoplysninger:

Dorte Broe Christensen

Mail: dorte@hv-transport.dk

Tlf.: 2265 9950

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (20-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Hv-Transport A/S, Mørupvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950388

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook