HR-Koordinator til AC Birk A/S

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

AC Birk A/S er en veletableret virksomhed inden for affaldshåndteringsbranchen og er en værdibaseret virksomhed, der lægger stor vægt på medarbejdernes trivsel og udvikling, samt en inkluderende og samarbejdsorienteret kultur, der fremmer professionalisme og vækst.

AC Birk A/S har kontor i Birk ved Herning, hvor der er 20 engagerede kolleger, som håndterer administrationen for AFLD og Energnist, der henholdsvis håndterer affald og omsætter affald til el og fjernvarme. I alt er der 120 medarbejdere fordelt på 5 lokationer i Jylland, som alle vil blive arbejdsområde for HR-koordinatoren.

 

Ansvarsområder og opgaver:

  • håndtering af juridiske aspekter i samarbejde med KL
  • udformning og administration af ansættelsespapirer og kontrakter
  • assisterende rolle ved håndtering af personaleforhold
  • koordinering af arbejdspladsvurderinger (APV)
  • udvikling og implementering af trivselsinitiativer
  • vedligeholdelse og opdatering af HR-dokumentation og -systemer
  • rådgivning og support til medarbejdere og ledere ved HR-relaterede spørgsmål

Der er reference til økonomichefen

 

Kvalifikationer og kompetencer:

  • minimum nogle års erfaring inden for HR-området
  • en relevant uddannelsesbaggrund, såsom BA-jura, cand. jur, HA-jur. eller tilsvarende
  • god forståelse for ansættelsesret og gerne praktisk erfaring med juridiske aspekter
  • god situationsfornemmelse og evne til at forstå forskellige virksomhedskulturer
  • evne til at håndtere fortrolige oplysninger med professionalisme og diskretion
  • gode kommunikations- og samarbejdsevner
  • struktureret, selvstændig og detaljeorienteret arbejdsstil
  • kendskab til HR-systemer og værktøjer vil være en fordel

 

Du tilbydes

  • en spændende stilling i en virksomhed med et positivt og dynamisk arbejdsmiljø
  • muligheden for at bidrage til udviklingen af HR-processer og -initiativer
  • faglig og personlig udvikling gennem udfordrende opgaver og kontinuerlig læring
  • du vil desuden hurtigt opleve en god balance imellem arbejds- og privatliv; arbejdstiden er 37 timer, pauser er betalt, og om fredagen er der tidligt fri.
  • attraktiv lønpakke og ansættelsesvilkår

 

AC Birk A/S er en mangfoldig arbejdsplads, der værdsætter og fremmer lige muligheder for alle. Derfor opfordres kvalificerede kandidater til at ansøge uanset alder, køn, handicap, religion eller etnisk baggrund.

 

Tiltrædelse: Snarest belejligt, men gerne Q3 2023

  

Sådan søges:

Du er velkommen til at klikke på >ANSØG NU <. Bemærk at din ansøgning kun er modtaget, hvis du straks får en kvittering på din e-mail.

Vi indkalder løbende til samtaler, og ser hellere din ansøgning i dag fremfor i morgen. Har du spørgsmål, er du velkommen til at kontakte Mogens Brock, HR Navigator på 2071 9551 eller på e-mail mbr@hrnavigator.dk

Om HR navigator

HR navigator arbejder målrettet med ansættelse af specialister på forskellige niveauer samt mellem- og topledere til erhvervslivet og den offentlige sektor. Vores arbejde består i at være kritiske og samtidig være imødekommende overfor kandidaten. Vi sikrer en veldokumenteret vurdering og en klar anbefaling af kandidatens styrker og begrænsninger, udfordringer og muligheder i forhold til virksomhedens situation.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

BROCK&HR-NAVIGATOR ApS, Spinkebjerg, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: www.hrnavigator.dk

Via e-mail: mbr@hrnavigator.dk

Telefonisk: +4520719551

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5855306

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet