Graviditet og Fødsler - Barselsvikar til Sekretariatsfællesskab

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Barselsvikariat 12 måneder, 37 t./uge, start november

Graviditet og fødsler - RHG

Vi er i lykkelige omstændigheder og vores gode kollega skal på barsel. Vi søger derfor hendes afløser til vores sekretariatsfællesskab; Familieklyngen. Din primære tilknytning bliver i vores team, der varetager de administrative funktioner i Graviditet og fødsler. Så er du til et spændende speciale og et udviklende miljø, er dette job muligvis noget for dig.

Sekretariatsfællesskabet består af 16 kompetente, engagerede og humørfyldte sekretærer, som du vil blive nærmeste kollega med og derudover kan du forvente et godt og stærkt tværfagligt samarbejde – det vægter vi nemlig højt.

Vores patienter spænder fra kvinden i den tidlige graviditet til det lille nyfødte barn og op til de 17-årige unge. Vi tager vores opgaver og patienter seriøst, vi ved, at vi som sekretærer er med til at binde patientforløbene godt sammen og vi møder såvel patienter som pårørende i øjenhøjde – og det forventer vi også, at du vil gøre.

Om os

Sekretariatsfællesskabet består af to teams, et i Graviditet og fødsler og et i Børn og Unge, sammen er vi organiseret i Børn og Unge. Vi arbejder alle ud fra en anerkendende tilgang i et tillidsbaseret miljø. Vi lægger vægt på en uformel tone, hvor samarbejde og erfaringsudveksling med gode kollegaer er udgangspunktet for, at vi kan levere arbejde af høj kvalitet. Vi har generelt en stærk og tæt ledelsesopbakning, og sammen har vi et godt arbejdsmiljø, god stemning, højt til loftet, humor og latter. Vi søger én, der ser værdien heri og naturligt vil bidrage i hverdagen.

Arbejdsopgaver og ansvarsområder

Din primære tilknytning vil være i teamet Graviditet og fødsler. Da vi er i et sekretariatsfællesskab, vil du dog også opleve samarbejde med sekretærerne fra teamet i Børn og Unge. Som sekretær hos os vil du komme til at arbejde med alle administrative opgaver fra den gravide henvises til den lille ny verdensborger modtages. Det kan vi se det fantastiske i, og det håber vi også, at du kan. 
Du skal være med til at skabe et godt forløb, være ansigt udadtil samt deltage i udvikling af såvel arbejdsopgaver som arbejdsgange. Vi har gang i flere digitaliseringsprojekter, vi synes det er spændende og at det skaber værdi for os og patienterne - måske synes du det samme? 
Vi ved, vi er et vigtigt bindeled i det gode patientforløb, og vores tværfaglige kolleger værdsætter os og vores rolle – det kan du glæde dig til at blive en del af. Vi vægter faglighed og et godt læringsmiljø højt, og der vil være et veltilrettelagt introduktionsprogram til dig, som svarer til jobbets indhold. Er du blevet nysgerrig vil vi glæde os til at fortælle dig meget mere om opgaver og muligheder i vores afdeling.

Se yderligere her

stillings- og funktionsbeskrivelse

Personprofil

Om dig:

  • uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
  • imødekommende, smilende og venlig – også i en telefon
  • serviceminded og har gode samarbejdsevner
  • arbejder selvstændigt, men er samarbejdsorienteret
  • kvalitets- og ansvarsbevidst
  • initiativrig og udviklingsorienteret
  • værdsætter et godt arbejdsmiljø og bidrager naturligt til dette

Yderligere oplysninger

Yderligere information kan fås hos sekretariatsleder Camilla Østergaard på tlf. 7843 0403. Du er ligeledes velkommen forbi, hvis du har lyst til at møde os, høre mere eller se vores afdeling.

Løn- og ansættelsesvilkår

Vi arbejder på hverdage, primært mellem kl. 7.30-16.00, tirsdag er én fra teamet på arbejde til kl. 18. Vi skiftes til at have denne vagt. Vi lægger stor vægt på balance mellem job og privatliv, hvorfor der udarbejdes individuelle vagtplaner. 

Løn- og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst.

Med henvisning til Lov om indhentelse af børneattest i forbindelse med ansættelse af personale m.v., vil der blive indhentet børneattest i forbindelse med eventuel ansættelse.

Ansøgning

Du søger jobbet online ved at klikke på "send ansøgning". Vedhæft ansøgning og CV.

Din ansøgning skal være os i hænde senest søndag d. 15.09.24

Ansættelsessamtaler forventes afholdt ultimo uge 38/primo uge 39.

Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.

Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6103226

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook