BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Sekretariatet i Hjertesygdomme søger en dygtig lægesekretær til en fast stilling pr. 1. april 2024 eller efter aftale.
Hjertesekretariatet består af 21 lægesekretærer i alle aldersgrupper.
Sekretærgruppen er præget af ordentlighed, hjælpsomhed, godt humør og positivitet, ligesom gruppen sætter en stor ære i at levere den bedste kvalitet til patienter og samarbejdspartnere.
Hjertesekretariatet hører ind under Hjertesygdomme, som består af Hjerte Sengeafsnit, Hjerte Akutafsnit, Hjerteklinikken, HjerteOP og Hjerteforskning. Det er disse afsnit, som du skal være med til at betjene. I alt består vores medarbejderstab i Hjertesygdomme af 170 personer.
Hvem er vi?
Vores lægesekretærer har en central rolle i vores afdeling. Det er ofte en lægesekretær, som patienterne møder først – enten via telefonsamtale eller via patienternes fysiske fremmøde. Lægesekretærerne agerer således oftest som Hjertesygdommes ansigt udadtil.
Vi har i Hjertesygdomme fokus på det gode patientforløb samt relationen mellem de fagpersoner, der involveres i dette. Her spiller lægesekretærerne en vigtig rolle, og vi anvender mange forskellige kompetencer i arbejdet med at tilrettelægge patientforløbene. Sekretærarbejdet er kendetegnet ved stor ansvarlighed, travlhed og mange forskellige typer af opgaver – mange og spændende udfordringer hver dag.
Sekretærgruppen løfter en bred palette af opgaver, der hele tiden udvikler sig i takt med, at nye initiativer sættes i søen. Hjertesygdomme er således en afdeling i konstant udvikling!
Det daglige arbejde i Hjertesekretariatet:
I Hjertesekretariatet tilknyttes du Hjerteklinikken, hvor du som udgangspunkt oplæres
i alle funktioner dvs. booking, skrivning, visitering/omvisitering af henvisninger, skrankefunktion, telefonfunktion osv.
For nærmere beskrivelse henvises til stillings- og funktionsbeskrivelsen.
Vi søger en kollega, der er:
- Uddannet lægesekretær eller sundhedsadministrativ koordinator
- Fleksibel, engageret og i stand til at samarbejde tværfagligt
- Kvalitetsbevidst og detaljeorienteret i opgaveløsningen
- Stabil med et godt humør og en positiv tilgang til opgaverne, når der er travlt
- Er holdspiller - vi er bedst, når vi spiller hinanden gode – vi løfter i flok
- Interesserede i udvikling af fagområdet
- IT-kompetencer på brugerniveau forventes
Vi kan tilbyde vores nye kollega:
- Et struktureret introduktions- og oplæringsprogram med faste trivselssamtaler
- Mulighed for hjemmearbejdsplads 1-2 dage ugentligt
- Stor indflydelse på egen arbejdstid
- Mulighed for at få en nøglefunktion og et ansvarsområde - afhængig af interesse og kompetencer
- Gode kolleger og et godt socialt fællesskab
Arbejdstiden er 37 timer ugentligt fordelt over mandag til fredag, herunder en 7 timers søndagsvagt 3-4 gange årligt.
Hvis du vil vide mere:
Er du interesseret i at vide mere om stillingen, er du meget velkommen til at kontakte sekretariatsleder Marie Louise Daugaard på tlf.: 20 15 47 26.
Stillingerne er med tiltrædelse den 1. april 2024 eller efter aftale.
Ansættelsen er betinget af tilfredsstillende børneattest.
Ansøgningsfrist er torsdag den 22. februar 2024, og ansættelsessamtaler afholdes mandag den 26. februar 2024.
Du kan søge jobbet online. ved at klikke på ”send ansøgning” Vedhæft din ansøgning og dit CV.
Stillingen er som udgangspunkt en fuldtidsstilling.
Da Region Midtjylland løbende gennemfører besparelser og omorganiseringer, vil medarbejdere i omplacering, der søger stillingen, have fortrinsret.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Region Midtjylland, Hospitalsparken 15, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 22-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5987698