Digital Marketingkoordinator

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du en kreativ sjæl, der samtidig arbejder struktureret og effektivt, og kan holde mange bolde i luften samtidig? Har du øje for trends og tendenser på sociale medier, og ved du, hvordan du kan udnytte det i din markedsføring?

Hübsch søger en idérig marketingkoordinator med gode kommunikationsevner på dansk og engelsk, som brænder for processen fra idé til eksekvering på tværs af kanaler.

 

En virksomhed i hurtig udvikling

Hübsch A/S er en dansk virksomhed, som designer og sælger sin egen kollektion af møbler og boliginteriør i hele verden, både via egen B2C-forretning og B2B via partner-webshops og butikker. Hübsch har hovedsæde i Herning og beskæftiger ca. 32 medarbejdere. Hübsch er en virksomhed i hurtig udvikling, hvor der ikke er langt fra ord til handling.

Du bliver en vigtig del af Hübsch’ marketingafdeling, hvor dine primære ansvarsområder er virksomhedens B2C-forretning.

Du bliver en del af et dedikeret og internationalt team, og du vil få et stort netværk både i og udenfor organisationen, da du kommer til at arbejde på tværs af hele værdikæden.

 

Jobbet

Jobbet varetages fra kontoret i Herning, hvor resten af teamet også sidder. Din primære funktion er at planlægge, skabe og eksekvere indhold på tværs af kanaler.

Du vil primært være ansvarlig for B2C-nyhedsbreve, paid social, content creation på tværs af medier og platforme (herunder sociale medier), pressekontakt og influencersamarbejder.

Du vil derudover være en del af forskellige grupper, der arbejder med video- og billedproduktion, kampagneplanlægning m.fl.

Du vil få en bred berøringsflade, der omfatter mange forskellige opgaver, så det er vigtigt, at du bevarer overblikket, er en dygtig kommunikatør og arbejder struktureret, så de enkelte opgaver bliver løst til tiden.

Stillingen er 37 timer/ugen. Løn efter aftale, pension, sundhedsordning, mv.

 

Primære arbejdsopgaver

Dine primære arbejdsopgaver er:

  • Planlægning og eksekvering af nyhedsbreve til B2C-kunder
  • Planlægning og eksekvering af indhold på sociale medier, besvarelse på henvendelser på pågældende platforme
  • Koordinering af influencersamarbejder
  • Planlægning, opsætning og monitorering af paid social
  • Tekstproduktion til produktbeskrivelser og diverse andre medier og platforme
  • Koordinering med PR-bureau og udlån af produkter
  • Produktion af videomateriale i samarbejde med designteamet

 

Personlige og faglige kvalifikationer

Du har mindst et par års erfaring med arbejde i en marketingafdeling, gerne inden for design- og livsstilsbranchen, og du har været i berøring med de arbejdsopgaver, som skal varetages i stillingen.

Du har en god æstetisk sans, som du kan anvende kreativt i dit arbejde.

Som person er du en holdspiller med positiv energi, og du arbejder effektivt i et ungt og dynamisk miljø.

Du kan arbejde på tværs af afdelinger og er god til at kommunikere og samarbejde.

Du har solide kommunikationsevner skriftligt og mundtligt på engelsk og dansk.

 

Vi ser frem til at høre fra dig

Hvis du har spørgsmål til stillingen, bedes du kontakte Salgs & Marketingdirektør Daniel Henriksen på mail job@hubsch-interior.com

Send din ansøgning mærket ”Marketingkoordinator” til job@hubsch-interior.com hurtigst muligt.

Vi indkalder løbende til samtaler med relevante kandidater.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

HÜBSCH A/S, HI-Park, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 27-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5917923

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet