BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Trives du i en rolle med mange interessenter, har du øje for detaljen og er serviceorienteret i din opgaveløsning? Du bliver en del af et team, hvor vi har fokus på at understøtte vores rekrutteringspartnere og de rekrutterende ledere i at finde de bedst egnede kandidater.
Opgaveløsning i tæt dialog
Du bliver en del af supportteamet, der består af seks dedikerede supportere fordelt i Herning og Høje Taastrup. Til daglig er du i tæt dialog med vores rekrutteringspartnere og lønforhandlere, og sammen løfter vi rekrutteringsopgaven i flok.
Dine opgaver vil blandt andet være at
- administrere indkaldelse af kandidater, der skal til jobsamtale
- publicere stillingsannoncer på diverse jobportaler
- udarbejde kontraktbestillinger og sende kandidater til lønforhandling
- indhente diverse oplysninger fra kandidaten forud for ansættelse
- journalisere i vores journalsystem Workzone
- diverse administrative opgaver
For at lykkes i jobbet er din fleksibilitet, detaljesans og selvstændighed altafgørende. Du er kvalitetsbevidst, tager ansvar for opgaven og sørger for, at denne bliver fulgt til dørs. Det er en fordel, at du evner at forstå og agere i skiftende kontekst, er omstillingsparat, vant til højt tempo og ikke lader dig slå ud af uforudsete forhindringer eller ændringer i din planlægning.
Det er vigtigt, at du kan samarbejde på alle niveauer, og din serviceorienterede tilgang til opgaven gør samarbejdet let og konstruktivt. Vi ser gerne, at du har en bred interesse for hele rekrutteringsprocessen og har lyst til arbejde bredere med andre supporterende opgaver i forbindelse med en rekruttering, når der er behov for det.
Vi forestiller os, at du har en kontorfaglig baggrund eller er professionsbachelor. Derudover er det en fordel, hvis du har erfaring med supportopgaver og gerne fra det offentlige.
Lønforhandling og Rekrutteringssupport – dit kontor
Du bliver en del af kontoret Lønforhandling og Rekrutteringssupport i Administrations- og Servicestyrelsen, der består af 19 dygtige og engagerede kolleger fordelt på kontoret i Herning og Høje Taastrup.
Omgangstonen er uhøjtidelig og humoristisk, og du kan se frem til at blive en del af et stærkt fagligt såvel som socialt fællesskab, hvor vi arbejder sammen mod et fælles mål. Med den brede paletter af opgaver og ansvar er der store udviklingsmuligheder i en travl og alsidig hverdag.
Kontakt og ansættelsesvilkår
Send din ansøgning og CV senest søndag d. 26. november 2023 via linket ’Søg stillingen’. Ønsker du at vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte supporter og driftskoordinator Heidi Jeppesen på 72 37 63 09.
Vi forventer at afholde samtaler i uge 49 - 50. Der kan indgå en personlighedsanalyse og en logisk analyse i forbindelse med rekrutteringsprocessen. Der vil forud for ansættelsen blive indhentet straffeattest.
Du bliver ansat på overenskomstvilkår i henhold til enhver tid gældende overenskomst for overenskomst for kontorfunktionærer, laboranter og It-medarbejdere (HK) i Skatteministeriet.
Ansættelse vil være i Skatteministeriet med tilhørende institutioner. Dit arbejdssted bliver Brændgårdvej 10, 7400 Herning eller Engelholm Alle 1, 2630 Taastrup.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Skatteforvaltningen, Herning, Brændgårdvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 26-11-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5940200