Borgerservice søger kollegaer ...

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Kan du lide at tale med mange forskellige mennesker hver dag? Ser du en spændende udfordring i at hjælpe andre med at finde løsninger på deres udfordringer både over telefonen og ved personligt fremmøde? Kan du begå dig på engelsk? Trives du også med forskellige typer af sagsbehandling? - Så er en stilling i Borgerservice måske noget for dig?

Vi har to faste stillinger og et barselsvikariat ledig.
Alle tre stillinger er på 37 timer.
Opstart ønskes snarest muligt.

En hverdag hos os er fyldt med dynamik og udfordringer. Der vil være dage, hvor du sidder med den direkte borgerkontakt i vores frontbetjening, dage, hvor du kan fordybe dig i dit arbejde i baglandet og dage, hvor du betjener borgerne telefonisk.

For den faste stilling med hovedafsæt i vielsesteamet, og i mindre omfang sygesikringsteamet (stilling 1) gælder, at der vil være dybdegående sagsbehandling i baglandet med vielsesopgaver og sygesikringsopgaver, samt opgaven at foretage vielser. Derudover vil du blive del af den Digitale Hotline og du skal sammen med en kollega vedligeholde vores vidensdatabase selvbetjening.nu.

For den faste stilling med hovedafsæt i pas- og kørekortteamet, og i mindre omfang i vielsesteamet (stilling 2), gælder, at der vil være dybdegående sagsbehandling i baglandet med pas- og kørekortopgaver og vielsesopgaver samt opgaven at foretage vielser. Derudover vil du blive del af den Digitale Hotline og du skal sammen med en kollega vedligeholde vores vidensdatabase selvbetjening.nu.

For barselsvikariatet med hovedafsæt i folkeregisterteamet (stilling 3) gælder, at der vil være dybdegående sagsbehandling i baglandet med folkeregisteropgaver. Derudover vil du blive del af den Digitale Hotline.

For alle tre stillinger gælder at man vil få opgaver indenfor

  • front- og receptionsbetjening herunder pas- og kørekortudstedelse, folkeregistrering, udstedelse af MitID, fritagelse fra digital post og hjælp til selvbetjening.
  • telefonbetjening i Borgerservice, herunder den Digitale Hotline.
  • digital inklusion, inkluderende en ny ”Her & Nu-service” hvor borgerne kan få hjælp til ar betjene sig bredt digitalt og en indsats, hvor særlige borgergrupper, som ældre digitalt udfordrede undervises i diverse løsninger.

Det kan forventes at komme til at arbejde bredt med mange forskellige opgaver, idet de ovenfor nævnte opgaver kun er en del af de arbejdsområder, som borgerservice betjener borgerne med.

I din ansøgning skal du oplyse hvilke(n) af stillingerne, du har interesse i.

Dine kompetencer
  • Offentlig kontorassistentuddannelse eller en administrationsbachelor og erfaring med offentlig administration og sagsbehandling
  • Lyst til at arbejde med digitale inklusionstilbud, hvor vi blandt andet møder borgerne udenfor rådhuset med service-, læring- og undervisningstilbud.
  • God IT-forståelse og lyst til at arbejde med digitale løsninger
  • Gode kommunikative evner
  • Gode samarbejds- og netværksevner
  • Selvstændig og ansvarsbevidst

Vi tilbyder
  • En arbejdsplads, hvor der ikke er langt fra idé til handling
  • Et job med selvstændige opgaver, hvor der altid er mulighed for at få hjælp og sparring
  • Stort fokus på udvikling af den enkeltes kompetencer så de matcher opgaverne
  • Et arbejdsmiljø, hvor omgangstonen er uformel og uhøjtidelig
  • Dygtige og engagerede kolleger

Løn og ansættelsesforhold efter gældende overenskomst og principperne i ny løn.

Du kan få mere at vide
om stillingerne og organisationen hos leder af Borgerservice Eva Freidahl Graae på telefon 29 60 71 57 (uge 40/41) samt fagkoordinator Helle Becher på telefon 61 54 99 29 (uge 42).

Ansøgningsfrist
Søndag 22. oktober 2023 kl. 23.59.
I din ansøgning skal du angive hvilke(n) af stillingerne, du har interesse i.

Der afholdes samtaler mandag 30. oktober 2023 kl. 8.00-16.00. Kun ansøgere, som har søgt online via ansøgningsskema på Herning Kommunes hjemmeside www.herning.dk, vil komme i betragtning.

Bilag


I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-10-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5922058

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook