BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger for vores samarbejdspartner i udkanten af Herning, en dygtig og ansvarsbevidst bogholderimedarbejder til økonomiafdelingen. Du vil få en central rolle i bogholderifunktionen og vil være ansvarlig for en bred vifte af opgaver inden for det generelle bogholderi.
Vi søger en person med erfaring inden for bogholderi, der er struktureret og omhyggelig med detaljerne.
Ansvarsområder:
- Håndtering af indbetalinger og udbetalinger.
- Betaling af fakturaer.
- Bogføring af div. bilag.
- Forefaldende administrative opgaver.
Kvalifikationer:
- Erfaring med debitor- og kreditorbogholderi.
- God indsigt i økonomi-systemer.
- God til at arbejde struktureret og omhyggelig med detaljer.
Vi tilbyder en spændende stilling i en international virksomhed, hvor du vil have mulighed for at udvikle dine færdigheder og viden inden for bogholderi. Du vil også have mulighed for at arbejde med erfarne kollegaer og indgå i et godt team.
Det praktiske:
- Ansættelse i vikariat efter HK's funktionæroverenskomst for Handel, Viden og Service (ikke-funktionær)
- Løn efter kvalifikationer
- Geografisk lokation: Herning
- Periode: hurtigst muligt - 4 måneder frem
- Arbejdstid: Fuldtid, 37 timer om ugen
Såfremt ovenstående har fanget din interesse, er du meget velkommen til at ansøge stillingen via "ansøg"-funktionen på denne side.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Adecco, Falkoner Alle 1, 4. sal, 2000 Frederiksberg
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 18-08-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Ved skriftlig henvendelse: https://www.adecco.dk/jobannonce/?ID=153619&linkref=117836&locale=da_DK
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5858362