Bogholderi ansvarlig søges til historisk hotel i hjertet af Herning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Hotel med en lang og stolt historie og ikke uden grund omtales som "Byens Hotel". Hotel Eydes historie går helt tilbage til 1839 og i de særlige og charmerende rammer består hotellet, der er centralt placeret i hjertet fa Herning, på 136 klassiske værelser, omfattende restaurant- og selskabslokaler samt en række mødelokaler.

Vi driver vores hotel med fokus på kvalitet, bæredygtighed, engegement og service af høj kvalitet og vores ca 85 dedikerede medarbejdere sørger hver dag for at give vores gæster oplevelser i særklasse.

Om Jobbet.

Den bogholderi ansvarlkige har til opgave at håndtere al bogføring, supportere ved personale administrative opgaver, herunder i samarbejde med Direktøren ansvarlig for tidsregistreringssystem og lønkørsel, regnskab samt udfærdigelse af budgetter.

Bogholderen har ingen personaleledelse og refererer direkte til Direktøren.

Ansvarsområder og opgaver:

Bogføring.

  • Håndtere daglig bogføring
  • Bogføring af dagens omsætning herunder afstemning af kontant og creditkort indbetalinger
  • bogføring af bank
  • kreditor styring, faktura godkendelse og betalinger
  • debitor styring samt rykker procedure.

Administration.

  • Alm. administrative opgaver og ad hoc-opgaver
  • Dialog og samarbejde med virksomhedens øvrige afdelinger

Løn og timeregistrering.

  • Løn udarbejdelse for faste og timelønnede medarbejdere i henhold til gældende overenskomst
  • Ansvarlig for virsomhedens tidsregistreringssystem (Planday)
  • Personale administrative opgaver - oprettelse i Danløn, føre tilsyn med FF-dage samt ferie, søge refusion på barsel, sygdom mv.
  • Ansvarlig for lønkørsel og løn afstemning.

Regnskab.

  • Udarbejdelse af månedlig råbalence til ledelsen og bestyrelsen.
  • Finansielle rapporter og prognoser til ledelsen
  • Medvirkende til udarbejdelse af budget og opfølgning
  • Udarbejdelse af materiale til brug for virksomhedens revisor til denns udfærdigelse af årsrapport.
  • momsafstemning.

Erfaring med administrative systemer.

  • Finanssystem - Uniconta
  • Tidsregistreringssystem, Planday ( ikke et krav, men en fordel)
  • Gerne - men ikke en betingelse. erfaring fra restaurant eller hotelvirksomhed.

Kvalifikationer.

  • Uddannelse indefor økonomi. finansiering, regnskab eller lign.
  • Gerne erfaring med regnskab, forecast samt bogføring i ralation til turisme/hotel management
  • Serviceorienteret, motivation for servicebranchen
  • Økonomisk forståelse og erfaring med budgetplanlægning/opfølgning.
  • Evne til at arbejde med flere projekter og opgaver simultant, god evne til at følge op
  • Veludviklede samarbejdsevner

Lønniveau & timeantal.

  • Min. 120 timer
  • Ønskes flere timer kan der suppleres med andre opgaver
  • løn efter kvalifikationer.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (30-36 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

EYDE HERNING ApS, Th Nielsens Gade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-08-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6065244

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook