BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Hos Xpressen ApS har vi travlt!
Vores distributionsafdeling er i vækst, og vi har derfor et ønske om at udvide med nye medarbejdere.
Så kan du smile igennem tlf. og sætte den enkelte kunde i fokus, selvom tempoet er højt? Trives du i et uformelt miljø, hvor du har mulighed for medindflydelse på, hvordan arbejdsopgaverne skal løses og tilrettelægges? Alt sammen i et arbejdsmiljø med godt humør? Så er det dig vi søger!
I distributionsafdelingen arbejder vi med en kombination af kundeservice, kørselsdisponering samt administrative opgaver.
Dine primære arbejdsopgaver vil være:
- besvarelse af Kundehenvendelser pr. mail og tlf.
- Guide og hjælpe Xpressen’s egne chauffører, hvis der opstår udfordringer, når de er i gang på ruten
- Gennemgang af bookinger
- Div. Administrative opgaver
Kvalifikationer:
- Du er god og tydelig i din kommunikation, både skriftligt og mundtligt (dansk og engelsk)
- Tænker muligheder fremfor begrænsninger
- Kan holde fokus selvom tempoet er højt
- Kan holde mange bolde i luften på en gang, uden det går udover kvaliteten af dit arbejde
- Er fleksibel
- Følger dine opgaver til dørs
- Er en Teamplayer
- Er rutineret bruger af IT
Erfaring inden for branchen er ikke et must, men en fordel.
Der vil tilrettelægges en grundig oplæringsplan med udgangspunkt i den enkelte.
Arbejdstiderne ligger mandag – fredag i tidsrummet 7.00-20.00.
Fredag er i et fast rul.
Stilling er i første omgang en tidsbegrænset fuldtidsstilling, tiltrædelse hurtigst muligt.
Løn efter kvalifikationer
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Tidsbegrænset ansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
XPRESSEN ApS, Mørupvej, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 27-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6097138