Bliv en del af vores energifyldte team hos Kommunale Ejendomme

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Er du klar på en lille test?

Vi har fem ord, vi meget gerne vil have, at du læser

  • Ventilation
  • Energioptimering
  • Belysning
  • Varmeanlæg
  • BMS-systemer

Hvad tænker du nu
A: Du tænker ”kedeligt” og gaber
B: Du tænker ”Ha! Jeg ved en masse om alle fem emner”
HVIS du er en B’er, så kilder det alle de rigtige steder hos os. Det er nemlig lige præcis sådan en som DIG, vi leder efter til vores team Energi og Teknik, der hører til under afdelingen Kommunale Ejendomme.

Hele kommunen bliver din arbejdsplads
Vi kan tilbyde dig et lækkert skrivebord (med velkomstblomster) og en masse gode kollegaer rundt om dig.
Team Energi og Teknik består af 3 kolleger, som er vildt kloge, hjælpsomme og seje. Det kunne de aldrig selv finde på at sige, for de er nemlig også beskedne.
I afdelingen har de skabt et fedt arbejdsmiljø, hvor det er sjovt at gå på arbejde og nørde med energioptimering og teknik i kommunale bygninger.
Men du bliver ikke bare henvist til en kontorstol hos os. Nej, hele kommunen er din arbejdsplads, og du kommer til at få tætte samarbejder med byggeledere og masser af både interne og eksterne fagpersoner.

Det kommer du til at arbejde med
Men hvad er det så præcist, du kommer til at arbejde med, tænker du måske?
Vi har hevet fem opgaver ud, så du kan få dig en lille idé om omfanget, og vil du vide mere, så er du mere end velkommen til at give os et kald.

Fem spændende opgaver
  • Danne makkerpar med projektledere på større byggesager og renoveringsprojekter.
  • Byde ind på arbejdet med standarder for teknik og BMS-systemer.
  • Faglig sparring i afdelingen og løbende udvikling af teamets ydelser.
  • Holde dig opdateret med udviklingstendenser og lovgivning og deltage i faglige netværk, så vi holder os skarpe.
  • Drive mindre projekter som enten projektleder eller tovholder.

Hvem er du?
Vi forventer, at du har en relevant teknisk uddannelse (ingeniør, maskinmester eller lignende), og det er også nødvendigt at have kørekort.
Derudover har vi en forhåbning om, at du har arbejdet aktivt med lignende opgaver tidligere.

Det er også kun en fordel, hvis du kan sætte fluetegn ud for så mange af de her punkter som muligt
  • Du kan håndtere en kompleks hverdag med mange sideløbende opgaver
  • Du arbejder selvstændigt og kan sikre opgavernes faglige og økonomiske gennemførelse
  • Ord som faglig kompetence og professionalisme er ord, der passer rigtig godt på dig
  • Du har analytiske evner, der gør dig i stand til at skabe et overblik
  • Gennem din faglige viden kan du hurtigt identificere relevante muligheder og løsningsmodeller
  • Du er struktureret og pligtopfyldende i dit arbejde

Det skal du vide og gøre
Stillingen er på 37 timer om ugen, og du vil have mulighed for flextid.

Ansøgningsfristen er 2. april 2024 kl. 12.00.
Vi forventer at holde samtaler 10. april 2024.

Hvis du har det mindste spørgsmål eller bare vil høre, hvad din kommende leder eller fagkoordinator er for en, så skal du endelig ringe. Vi vil også gerne snakke med dig.

Du kan kontakte til fagkoordinator Jesper Klausen på ejdje@herning.dk eller telefon 29 36 63 16, eller lederen for Kommunale Ejendomme René Frahm Jørgensen på ejdrj@herning.dk eller telefon 20 69 28 81.

Hvem er Kommunale Ejendomme
Kommunale Ejendomme består af fem teams med tilsammen 20 medarbejdere.
Vi bor i en af Herning Midtbys ældre bygninger på Bethaniagade 6. Men bygningen har vi selvfølgelig sat i stand, så det nu er et lækkert og moderne kontorlandskab.
Vi arbejder især med større og mindre byggeprojekter, vedligehold af kommunens ejendomme, energirenovering og administration af udlejningsejendomme.
Resten af kommunen har opdaget, at vi har en masse kloge hoveder ansat, og derfor har vi også en vigtig rolle som internt videnscenter på en lang række områder.
Kommunale Ejendomme er en uhøjtidelig og tillidsbaseret afdeling. Her er plads til humor, og vi går op i, at det gerne må være sjovt at gå på arbejde.
Vores vision er ”Sammen skaber vi bedre løsninger”, og hvor vi som bygherrerådgivere internt bidrager med at sikre et godt samarbejde og gode resultater til aftalt tid, kvalitet og økonomi.

Teknik og Miljø er en virkelig god arbejdsplads, hvor vi sammen skaber bedre og bæredygtige løsninger.
I øjeblikket er vi i gang med at forandre vores arbejdskultur, hvor alle deltager som ”Medskabere” i udviklingen. Her bliver du selvfølgelig også inviteret med.
Hører du til den yngre aldersgruppe, har du mulighed for at deltage i forvaltningens netværk for unge medarbejdere.
Er du ældre, kan du se frem til at vi har aktivt fokus på din senkarriere.
Og er du lige midt i mellem, skal du ikke heller holde dig tilbage – vi tilbyder muligheder for faglig og personlig udvikling til alle aldre.
Læs mere om os på Kommunale Ejendommes hjemmeside.


I Herning Kommune med 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6011365

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet