Bliv administrativ medarbejder med fokus på digitale løsninger hos Center for Kommunikation

dato

Center for Kommunikation søger administrativ medarbejder med digitalt fokus til vores administration med ansættelse den 1. april 2025 eller snarest muligt.

Stillingen er på 37 timer ugentlig.

Om stillingen:
Vi søger en kollega til at løse administrative opgaver som har stærke digitale kompetencer og erfaringer med implementering, vedligehold og udvikling af interne IT-systemer og digitale løsninger.

Du vil sammen med tre kollegaer skulle løse administrative opgaver i administration. Opgaverne omhandler bl.a.

  • Administrativ bistand ift. Syn & IKT-afdelingen
  • Telefon betjening og borgerbetjening ved skranke
  • Kalenderbooking
  • Skriftlig kontakt med borgere og samarbejdspartnere
  • Arbejde med interne it-systemer og hjemmeside

Om dig:
Du har lyst til at arbejde i en administration, hvor der er borgerkontakt, og du har en positiv, serviceminded tilgang. Du skal herudover have kompetencer og interesse i de opgaver, der følger med daglig drift, administrator funktion og leverandørkontakt.

Du skal trives med at have mange bolde i luften i et til tider travlt miljø, og selvom opgaverne hurtigt kan skifte, skal du være en god afslutter.

Vi lægger vægt på, at du:
  • Har stærke digitale IT-kompetencer
  • Er en holdspiller med samarbejdsevner som sidder i skabet, at du sparrer og videndeler med kollegaer
  • Har drive, er imødekommende, serviceminded og kvalitets- og ansvarsbevidst
  • Kan agere ift. opgaver, der kræver fortrolighed
  • Har gode danskkundskaber i både tale og skrift
  • Evner kommunikation på engelsk, mundtligt og skriftligt

Vi tilbyder:
  • Introduktionsforløb både ift. de administrative opgaver og med introduktion til Syn & IKT afdelingens hverdag
  • Gode kolleger
  • Mulighed for kompetenceudvikling
  • En hverdag, hvor du både har mulighed for at arbejde selvstændigt og løse opgaver i samarbejde med dine kolleger
  • Et tværfagligt miljø, hvor vi arbejder tæt sammen på tværs af afdelinger

Organisering:
  • Center for Kommunikation leverer ydelser til mennesker med kommunikationshandicap, herunder tale-, høre, synsproblemer og erhvervet hjerneskade, samt til mennesker med behov for handicapteknologiske hjælpemidler (se www.cfk.herning.dk).

Løn og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.

Der vil blive indhentet straffeattest i forbindelse med ansættelse.

Ansøgningsfrist til stillingen er søndag den 2. februar 2025 kl. 24.00
Ansættelsessamtaler planlægges afholdt tirsdag den 4. februar 2025 på Center for Kommunikation, Herning.

Ønskes yderligere oplysninger, kan Centerleder Kathrine Anderskou kontaktes på telefon 96 28 49 00.

Ansøgning skal sendes elektronisk via Herning Kommunes hjemmeside (www.herning.dk, vælg "Job", find stillingen og vælg "Søg stillingen").

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Center for Kommunikation, Brahmsvej, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 02-02-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/af4ffba4-ccc8-41b3-930b-c494612d2a0a

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook