Bli teknisk supporter og hjælp kunder med problemløsning gennem telefonisk support

dato

Som teknisk supporter bliver du en nøgleperson i vores team, hvor du bruger din praktiske erfaring fra produktionen til at guide og hjælpe montører og kunder. Gennem telefonisk fejlfinding hjælper du med at løse tekniske udfordringer på maskiner i tæt dialog med kunderne.


Arbejdstider:

  1. Fleksible arbejdstider
  2. (08:00 - 16:00)



Arbejdsopgaver

Dine arbejdsopgaver vil primært bestå af:

  1. Telefonisk fejlfinding og teknisk support til montører og kunder.
  2. Support og rådgivning på vores maskiner.
  3. Dokumentation af løsninger og videndeling med kolleger



Faglige Kvalifikationer

Det forventes, at du har:

  1. Relevant teknisk uddannelsesbaggrund/erfaring.
  2. Gode sprogfærdigheder i dansk og engelsk (tysk er en fordel).
  3. Teknisk snilde og interesse for maskiner.
  4. Flair for kundeservice og rådgivning.



Særlige forhold
  1. Fleksible arbejdstider.
  2. Mulighed for rejseaktivitet i forbindelse med support.
  3. Vagtordning (standby tillæg + overarbejdstillæg).



Ansøg nu

Virksomheden ønsker stillingen besat hurtigst muligt, og der vil løbende blive afholdt samtaler.

Lyder dette som noget for dig? Så send dit CV til herning-u@jobteam.dk allerede i dag - mrk. "Support_HE".

 

Vi glæder os til at høre fra dig :)


INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

JobTeam A/S, , 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 15-10-2025;

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/ae91d471-7233-44d1-bda6-e06a49e215ee

Data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet