Barselsvikariat som project manager hos Advicer med ansvar for marketing- og grafisk team

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

REKLAMEBUREAUET ADVICER SØGER

Project Manager

Er du en dygtig leder med gode kompetencer inden for marketing og projektledelse? Så er det måske dig, der er vores nye kollega.

Vi søger en Project Manager med flair for struktur og kommunikation, der ønsker en stilling med ledelsesansvar for vores marketing- og grafiske team samt øvrig projektleder.

Stillingen er et barselsvikariat til og med september 2025. Der kan være mulighed for ansættelse herefter.

Dine opgaver vil blandt andet være:

  • Ledelse af marketingteam, grafisk team og øvrig projektleder inkl. Afholdelse af 1:1.
  • Bindeled mellem medarbejdere i reference og bureauets ledelse, herunder blandt andet ifbm. briefs på opgaver, workflows mm.
  • Projektleder på større kundeopgaver, herunder planlægning og uddelegering af arbejde i forbindelse med pitches, tilbud og eksekvering af markedføring.
  • Udarbejdelse af mediestrategier for større kunder.
  • Sikring af kvalitetsniveau på tværs af teams.
  • Understøtte ad hoc-opgaver for bureauets CE.

Din profil

Med din strukturerede tilgang til enhver opgave sikrer du overblik, gode processer, overholdelse af deadlines og høj kvalitet på kampagneperformance. Dette gøres i tæt samarbejde med bureauets Production Coordinator, øvrig Project Manager og specialister. Med dine ledelsesmæssige kompetencer brænder du for fastholdelse, effektivitet og trivsel. Dine evner inden for markedsføringsstrategi gør dig samtidig til en værdifuld sparringspartner for de medarbejdere, du har i reference, samt som rådgivende indstans for kunder, kollegaer og CEO.

Du kan genkende dig selv i de fleste af nedenstående punkter:

  • Du har uddannelse og erfaring inden for (online) markedsføring.
  • Du har erfaring med (og måske uddannelse inden for) personaleledelse.
  • Du er struktureret og løsningsorienteret.
  • Du har indgående kendskab til markedsføringsstrategi og trends.
  • Du er en dygtig kommunikator og kan briefe fyldestgørende på en opgave.
  • Du er grundig og tør udfordre vores salgsteam for højest mulige kvalitet.
  • Du har måske erfaring med ClickUp som work management tool.

Advicer tilbyder

Ansættelse i et full-service reklamebureau med en portefølje, der spænder bredt. Vi er specialister og vores primære formål er at skabe effekt. Vi gør os altid umage, og det mærkes tydeligt i vores interne samarbejde, hvor vi prioriterer sparring højt. Vi sætter en ære i vores uformelle omgangstone og sociale kultur. Vi tager ansvar, vi er ærlige, vi leverer kvalitet og vi skaber effekt.

Arbejdssted: Østergade 21, 7400 Herning.

Ansøgning

Yderligere oplysninger til stillingen kan fås ved henvendelse til COO Trine Lund på trine@advicer.dk eller 96263752.

CV og ansøgning sendes pr. email til Tina N. Mortensen på nm@mediehusenemidtjylland.dk senest fredag den 13. september 2024.

Ansøgninger vil blive vurderet løbende og behandlet fortroligt.

Tiltrædelse: 15. oktober 2024 eller hurtigst muligt.


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/ via https://www.jobmidt.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=6f356956)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Advicer A/S, Østergade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 13-09-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6108819

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook