Barselsvikar til AC-stilling i staben i Handicap og Psykiatri

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vil du være med til at spille ledere og medarbejdere i Handicap og Psykiatri gode? Har du lyst til at være med til at gøre planer til virkelighed? Så har vi et job til dig i staben i Handicap og Psykiatri.

Har du erfaring fra en AC-stilling, er her mulighed for at bruge dine kompetencer i nye opgaver og en ny faglig kontekst. Er du nyuddannet, er her en mulighed for at prøve dig selv af i dit første job og få værdifulde erfaringer til dit CV og dit arbejdsliv.Om os
Handicap og Psykiatri består af fem faglige centre, afdelingen for Samarbejde, Rådgivning og Visitation og en stab. Du bliver en del af staben, som består af en leder og seks medarbejdere med både administrativ og akademisk baggrund.

Vi er optagede af at skabe det gode liv og gode tilbud til borgerne. Vi arbejder ud fra et fornyet syn på kerneopgaven, hvor vi nytænker opgaveløsningen med afsæt i både menneske, faglighed og økonomi.

Vi er også optagede af at skabe attraktive arbejdspladser for alle 400 medarbejdere i Handicap og Psykiatri. Det gør vi gennem en målrettet indsats kaldet Kloge hjerter – Kom og Bliv! Den indsats bliver du en stor del af.Dine opgaver
Som AC-medarbejder i staben i Handicap- og Psykiatri vil du komme til at arbejde med alsidige opgaver i understøttelsen af områdets ledelse i den strategiske planlægning, udvikling, styring og implementering af beslutninger.

Hovedopgaverne bliver at

  • samarbejde med vores fem centre og ledelsen - pt. arbejder vi med
    • rekruttering og fastholdelse
    • fælles Faglige Begreber (FFB) – ensartet dokumentation
    • SoMe og grafiske materialer
    • mental Talk
  • koordinere og være tovholder på diverse processer og projekter
  • understøtte handicap- og psykiatrichefen
  • understøtte væsentlige mødefora.

Udover opgaver, som du løser sammen med os i staben, vil du få opgaver, hvor du samarbejder med kolleger fra kommunens andre afdelinger og samarbejdsflader til f.eks. interesseorganisationer.Dine faglige og personlige kompetencer
Vi forestiller os, at du har en akademisk uddannelse eller relevante erfaringer i forhold til ovenstående opgaver, gerne fra en lignende stilling. Det kan også være, at du har beskæftiget dig med komplekse problemstillinger, som kan bringe nyt ind i afdelingen.Derudover ønsker vi, at du
  • har interesse for handicap- og psykiatriområdet - det vil være en fordel, at du har kendskab til lovgivningen på området
  • har erfaring fra arbejde i en kommunal forvaltning, som gør at du kan - og trives med at - agere i en politisk styret organisation
  • har gode kommunikative evner, og kan formidle og kommunikere i skrift og tale til alle niveauer i organisationen
  • har erfaring med at være tovholder samt kan koordinere, formidle, facilitere og lede processer
  • kan arbejde selvstændigt og struktureret og er god til at prioritere din tid i perioder med mange opgaver
  • er serviceminded, åben og udadvendt samt god til at samarbejde med kolleger og samarbejdspartnere i og uden for kommunen.
Din nye arbejdsplads
I staben bliver du en del af en velfungerende afdeling, hvor både det faglige og sociale vægtes højt. Vi prioriterer kompetenceudvikling, og det kan også blive relevant for dig. Vi vil hinanden, som kolleger og som mennesker. Vi har en åben og uformel omgangstone - og humor, smil og grin fylder meget hos os.

Barselsvikariatet er som udgangspunkt en fuldtidsstilling, og med løn- og ansættelsesvilkår efter gældende overenskomst.Øvrige informationer
Hvis du vil vide mere om stillingen, er du velkommen til at kontakte leder af staben Steen Holk Bank på telefon 40 16 29 54 eller specialkonsulent Mie Klarsø på telefon 20 65 03 64.Ansøgningsfrist
11. august 2023. Vi forventer at holde ansættelsessamtaler 22. august 2023. Stillingen ønskes besat 1. oktober 2023.

I Herning Kommune, som er på vej mod 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

Ansøgningsfrist: 11. juli 2023


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=4ea7c333)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 11-07-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://www.ofir.dk/resultat/Jobannonce.aspx?ofirId=4ea7c333&action=sendApplicationUrl&utm_source=job.jobnet.dk&utm_medium=referral

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5860727

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook