Assistent til regnskabskontor

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

På grund af større kundetilgang, søger vi endnu en ny kollega.

Har du erfaring med kundehåndtering og regnskabsopgaver - og kunne du tænke dig, at være med til at udføre en masse spændende opgaver for vores kunder ?

Vi forventer:

  • At du har en kontoruddannelse, med regnskab eller revision som speciale
  • At du kan kommunikere perfekt dansk i tale og skrift, og engelsk er et plus
  • At du som person har høj arbejdsmoral, kan tage ansvar og kan arbejde meget selvstændigt
  • At du er udpræget ordensmenneske og meget omhyggelig i opgaveløsningen
  • At du kan se dig selv arbejde med opgaver indenfor:
    • Forbrugsafregning
    • Kundeservice
    • Debitorpleje
    • Bogføring

Endvidere er det en stor fordel, hvis du er skrap til Navision og Excel.

Til gengæld tilbyder vi:

  • Egne selvstændige opgaver, som giver en masse faglig og personlig udvikling
  • Nogle travle, men sjove arbejdsdage
  • Søde og sociale kollegaer og kunder
  • Et ansættelsesforhold, hvor ansvar og frihed bliver vægtet højt
  • En stilling på 30-37 timer pr. uge

 

Vi glæder os til at modtage din ansøgning, med angivelse af forventet lønniveau, CV og øvrige relevante papirer, på mail: marie@midtregnskab.dk.

Du er velkommen til, at kontakte Marie Nervø Sørensen på tlf.: 40 26 68 93, hvis du har spørgsmål til stillingen. 

Du kan også læse mere om os på www.midtregnskab.dk.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Midt Regnskab ApS, Kølkær Hovedgade, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977202

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook