BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
På grund af større kundetilgang, søger vi endnu en ny kollega.
Har du erfaring med kundehåndtering og regnskabsopgaver - og kunne du tænke dig, at være med til at udføre en masse spændende opgaver for vores kunder ?
Vi forventer:
- At du har en kontoruddannelse, med regnskab eller revision som speciale
- At du kan kommunikere perfekt dansk i tale og skrift, og engelsk er et plus
- At du som person har høj arbejdsmoral, kan tage ansvar og kan arbejde meget selvstændigt
- At du er udpræget ordensmenneske og meget omhyggelig i opgaveløsningen
- At du kan se dig selv arbejde med opgaver indenfor:
- Forbrugsafregning
- Kundeservice
- Debitorpleje
- Bogføring
Endvidere er det en stor fordel, hvis du er skrap til Navision og Excel.
Til gengæld tilbyder vi:
- Egne selvstændige opgaver, som giver en masse faglig og personlig udvikling
- Nogle travle, men sjove arbejdsdage
- Søde og sociale kollegaer og kunder
- Et ansættelsesforhold, hvor ansvar og frihed bliver vægtet højt
- En stilling på 30-37 timer pr. uge
Vi glæder os til at modtage din ansøgning, med angivelse af forventet lønniveau, CV og øvrige relevante papirer, på mail: marie@midtregnskab.dk.
Du er velkommen til, at kontakte Marie Nervø Sørensen på tlf.: 40 26 68 93, hvis du har spørgsmål til stillingen.
Du kan også læse mere om os på www.midtregnskab.dk.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Midt Regnskab ApS, Kølkær Hovedgade, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 29-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5977202