Administrativ medarbejder

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Vi søger en dygtig administrativ medarbejder til vores karosseri værksted beliggende i Lind syd for Herning. Vi er i dag 8 Karosseriteknikker ansat, som i dagligdagen har et tæt samarbejde med 10 autolaker som vi deler hus med.

Den ideelle kandidat vil arbejde 25-30 timer om ugen og skal have erfaring inden for økonomistyringssystemet e-conomic samt en bred vifte af administrative opgaver, herunder debitering, kreditering, fakturering, momsafstemning og lønbehandling.

 

Ansvarsområder:

  • Håndtering af debitering og kreditering
  • Fakturering af kunder og leverandører
  • Afstemning af moms
  • Lønbehandling for vores medarbejder
  • General administrativ support til teamet

 

Kvalifikationer:

  • Erfaring med e-conomic eller ligende økonomistyringssystemer er påkrævet
  • Stærke færdigheder inden for regnskab og økonomi
  • Evnen til at arbejde selvstændigt og omhyggeligt
  • tidligere erfaring inden for bilindustrien eller B2B miljø foretrækkes, men ikke påkrævet

 

Arbejdsmiljø:

Vi er et dedikeret team, der værdsætter samarbejde og professinalisme. Vores virksomhed har stærkt fokus på kvalitet og kundeservice, og vi søger en person, der kan bidrage til vores fortsatte succes.

 

Ansøgning:

Hvis du mener, at du opfylder ovenstående kvalifikationer og er interesseret i at blive en del af vores team, bedes du sende din ansøgning og dit cv til Louise Damsgaard ld@au2s.dk

Vi ser frem til at høre fra dig

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (25-30 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Au2skader.dk ApS, Industriparken, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 16-04-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5998450

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet