Administrativ medarbejder til SPEKTRUM Herning

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Har du bred erfaring med administrative opgaver og særlig interesse for HR og løn og har du lyst til at blive en del af en velfungerende organisation - så har vi et spændende job til dig

Der er tale om en fast stilling på 37 timer om ugen med opstart 1. marts 2024

Vi søger en erfaren administrativ medarbejder til vores administration. Vi er et lille team på 3 medarbejdere og vi glæder os til at få endnu en dygtig kollega. Du vil få en hverdag med stor variation i opgaverne samt et sundt og socialt arbejdsmiljø med respekt for den gode balance mellem arbejde og privatliv. Du bliver en del af et mindre administrativt team, men får samtidig en bred kontaktflade og kommer især til at arbejde tæt sammen med centerets afdelingsledere og centerlederen.

Dine primære arbejdsopgaver vil være indenfor HR og løn, men da vi er en lille administration, skal du være indstillet på, at vi løser opgaverne i fællesskab og der derfor vil være flere forskellige administrative opgaver i dit daglige arbejde. Der vil være rig mulighed for at tænke ud af boksen og præge arbejdet samt opgaveløsningen med dine input og ideer.Vi håber at få en kollega som:

  • har et godt humør og trives i en uformel kultur
  • kan formulere sig præcist og pædagogisk både mundtligt og skriftligt til relevante samarbejdspartnere
  • kan skabe gode samarbejdsrelationer til alle niveauer i organisationen
  • kan arbejde i detaljen og samtidig bevare det store overblik
  • Har erfaring med HR-opgaver samt løn
  • Erfaring med eller viden om vagtplanlægning vil være en fordel, men er ikke et krav
  • Kendskab til SD-løn og Optima vil være en stor fordel
Løn og ansættelsesvilkår i henhold til Ny Løn og gældende overenskomst.Vil du vide mere?
Evt. yderligere oplysninger kan fås ved henvendelse til centerleder Charlotte Hald Madsen moscm@herning.dk eller telefon 22 44 38 79.Ansøgningsfrist
Ansøgningsfristen er onsdag den 24. januar og der afholdes samtaler mandag den 29. januar.

Ansøgning og CV samt dokumentation for uddannelse, SKAL sendes elektronisk via Herning kommunes hjemmeside.
 

I Herning Kommune med 90.000 indbyggere, er vi altid på udkig efter nye muligheder. Vi har modet til at tænke stort og gå nye veje for at skabe det, vi skal leve af og de rammer, vi skal leve i. I Herning Kommune er der alle muligheder for at få et godt familie- og arbejdsliv. Vi har et stærkt sammenhold, trygge lokalsamfund, et rigt foreningsliv og smuk natur lige uden for døren.

Ansøgningsfrist: 24. januar 2024


Denne jobannonce blev oprindeligt opslået på https://www.ofir.dk/
(Den originale annonce kan ses på: https://www.ofir.dk/showojob?ofirid=10a91255)

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

Herning Kommune, Torvet, 7400 Herning

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5974693

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet