Opsigelser af holdabonnementer skyldes oftest praktiske årsager, ikke utilfredshed, ifølge virksomhedens feedback

dato

Opsigelser til vores holdabonnement er selvfølgelig noget vi får ind imellem og det er da altid ærgerligt, når sådan en lander i indbakken.
Dog er der ofte nogle skønne ord og roser til os i blandt
Vi oplever oftest at årsagen til opsigelse er praktisk (tid/afstand eller lign.). Ved fysiske skader/skavanker, er der altid en mulighed for at sætte sit abonnement på pause

Meget sjældent får vi opsigelser grundet utilfredshed

Tryghed er lige præcis en af vores prioriteter og vi elsker at det kan mærkes herude.

Støt lokalt og giv Aves Facebookside et like og følg med i, hvad der ellers sker.

Du kan også se mere om Ave på deres hjemmeside.

Kilde: https://www.facebook.com/988286672916190/posts/1023793976032126
Denne artikel er skrevet ud fra virksomhedens Facebookopslag. Indholdet heri er derfor deres og de er afsenderen på indholdet.