Bliv regnskabsansvarlig hos Stubkjær Family Group og vær med til at forme vores bæredygtige fremtid

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stubkjær Family Group er stolte af deres lange historie, som hviler på fundamentet af Bonus Energy. Aktiviteterne spænder i dag bredt og med et overordnet fokus på bæredygtige og ansvarlige investeringer.

Som virksomhedens nye regnskabsansvarlige vil du være en vigtig brik i at sikre den daglige økonomiske og administrative drift, men også bevare og udbygge de tætte relationer til samarbejdspartnere, samtidig med at der arbejdes strategisk mod en bæredygtig vækstplan med involvering af ejerkreds og bestyrelse.

Som regnskabsansvarlig kan du se frem til:

  • En rolle, hvor du, med din skarpe analytiske sans og øje for detaljen, vil have ansvaret for at sikre nøjagtighed i balancerne og hurtigt afkoder komplekse regnskaber og dokumenter
  • En alsidig hverdag, hvor dit overblik og din servicemindede tilgang hjælper dig med at løse alt fra bogholderiopgaver til praktiske ad hoc-opgaver
  • Muligheden for at sætte dit præg på både arbejdsprocesser og din egen faglige udvikling, takket være din naturlige nysgerrighed og evne til at lære nyt
  • Et stærkt fællesskab og hjælpsomme kollegaer, som vil nyde godt af din faglige ekspertise og gode evner til at danne personlige relationer
  • At blive en del af en virksomhed, hvor værdier som ansvarlighed, ordentlighed og sammenhold er grundlæggende. Med et personligt matchende værdisæt vil du være en stærk kulturbærer for Stubkjær Family Group

Dine vigtigste opgaver bliver:

  • Administration, bogføring, moms, betalinger samt regnskabsafslutning for cirka 30 selskaber, men hvor en stor del af dem er med begrænset aktivitet
  • Bogføring, afstemning og rapportering af transaktioner fra finansielle investeringer
  • Skovadministration, herunder fakturering og opfølgning i tæt samarbejde med skovfogeden
  • Løn og ferieregnskab til 8-10 funktionæransatte
  • Årsafslutning og perioderapportering samt på sigt udarbejdelse af budgetter
  • Varetage forsikringsforhold i fællesskab med ledelsen
  • Ad hoc-opgaver, herunder opfølgning og koordinering og løsning af driftsmæssige opgaver i et mindre omfang
  • PA-opgaver for ejerledere, men i et begrænset omfang

Du får arbejdsplads på kontoret i Queens Corner i Herning, med reference til virksomhedens CEO Frans Bredmose Langkjær.

Hvem leder vi efter?
Vi søger en profil med stærke kompetencer indenfor økonomi, bogholderi og regnskab, og som har erfaring med bogholderi fra A-Z. Med en passende uddannelse som f.eks. HD i regnskab eller cand.merc.aud vil du have de rette forudsætninger for at kunne bestride stillingen. Dog vægtes erfaring også højt og ikke mindst din motivation for at kunne veksle mellem de daglige driftsopgaver og praktiske ad hoc-opgaver, samt en naturlig lyst til at lære nyt og effektivisere arbejdsgange. Du er vant til at arbejde med ERP-systemer og har måske endda kendskab til e-conomic, ligesom vi forventer, du er fortrolig med Excel som et naturligt arbejdsredskab. Du begår dig ubesværet på dansk i både skrift og tale.

Virksomheden tilbyder
En stilling hvor du bliver en del af et mindre og tæt team med åben kommunikation og et informationsniveau, som sikrer, at du kender virksomhedens agenda i dag og i fremtiden. En hverdag som appellerer til dine gode samarbejdsevner og servicemindede tilgang, når der i perioder vil være praktiske opgaver, som skal fordeles i teamet.

Din løn forhandles individuelt og afspejler dine kompetencer. Dertil får du pensionsordning og adgang til sundhedsforsikring. Du vil blive udstyret med PC, mobiltelefon og fri internet til hjemmet. Der vil således være mulighed for hjemmearbejde ved behov, og når det passer ind på kontoret. Arbejdstiden er fleksibel, men som udgangspunkt i tidsrummet 08.00 – 16.00. Som ekstra goder kan du nyde godt af både kantine- og massageordning.

Om Stubkjær Family Group
Stubkjær Family Group er et privatejet familiefirma med en bred portefølje af investeringer indenfor ejendomme, skove, virksomheder samt finansielle investeringer i form af børsnoterede aktier og obligationer samt fonde indenfor private equity og vedvarende energi.

Læs mere om virksomheden på www.stubkjaerfamily.dk.

Ansøgning og kontakt
Send din ansøgning samt CV til PRO&CO, som varetager rekrutteringen til denne stilling for Stubkjær Family Group, allerede i dag via knappen ”Søg stillingen” herunder.

Der er ingen ansøgningsfrist og ansøgningerne behandles og der indkaldes til samtaler løbende.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: fuldtid

-Arbejdsgiver:

PRO&CO A/S, Lassonsvej, 7430 Ikast

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 14-11-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6117456

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook