Økonomimedarbejder søges til Stubkjær Family Group

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Stubkjær Family Group oplever en positiv udvikling og søger derfor en erfaren økonomimedarbejder til fortsat at udvikle og drifte økonomifunktionen i deres dynamiske koncern. De forvalter en bred portefølje inden for mangeartede aktivklasser og søger en dedikeret person, der kan bidrage til at løfte opgaveløsningen i et mindre team.

Arbejdsopgaver, som i høj grad understøttes af digitalisering:

  • Administration, bogføring og regnskabsafslutning for ca. 15 selskaber
  • Controlling af eksternt administrerede ejendomme
  • Huslejereguleringer og fællesregnskaber (primært erhvervsejendomme)
  • Skovadministration, herunder fakturering og opfølgning
  • Bogføring og afstemning af transaktioner fra finansielle investeringer
  • Årsafslutning og budgetlægning
  • Indberetninger, herunder blandt andet moms
  • Periodebalancer samt løbende drifts- og omkostningsanalyser
  • Selskabsskat, herunder acontoskat samt postering af selskabsskatter i samarbejde med revisor
  • Dokumentation og materiale til revisor ved årsafslutning, herunder at være et vigtigt bindeled mellem koncernen og revisor
  • Håndtering af betalinger
  • Ad hoc-opgaver, herunder opfølgning og koordinering på driftsmæssige opgaver omkring erhvervsejendomme
  • Forplejning ved interne og eksterne møder



Kvalifikationer og kompetencer

  • Relevant uddannelse:
    • Du besidder en solid uddannelsesbaggrund som økonomimedarbejder eller har en revisionsmæssig baggrund. Det praktiske må gerne være suppleret med en relevant HD- eller merkonomuddannelse, der støtter op om dine økonomiske kompetencer og færdigheder

 

  • Professionel og ansvarsfuld:
    • Din arbejdsmetode er præget af professionalisme og ansvarsbevidsthed. Du forstår vigtigheden af præcision, fortrolighed samt nøjagtighed i økonomiarbejdet

 

  • Imødekommende og venlig:
    • Din imødekommende og venlige tilgang til arbejdet skaber et positivt arbejdsmiljø, hvor samarbejde og trivsel er i fokus

 

  • Samarbejdsvillig:
    • Du er en teamplayer, der trives med at samarbejde og dele viden. Din evne til at arbejde effektivt med kollegaer og samarbejdspartnere skaber et harmonisk og produktivt arbejdsmiljø

 

  • Overholder deadlines:
    • Evnen til at overholde deadlines er en central del af din arbejdsetik. Du kan arbejde effektivt og bevare roen under tidspressede situationer

 

  • Kommunikativ og inspirerende:
    • Dine stærke kommunikative evner muliggør klare og tydelige budskaber, og du har evnen til at inspirere og udvikle arbejdsgange i samarbejde med et mindre team

 

  • Fleksibel, tilpasningsdygtig og nysgerrig omkring nye arbejdsopgaver:
    • Du trives i et miljø, hvor forandring og skiftende prioriteringer er en naturlig del af arbejdsdagen. Din fleksibilitet gør, at du kan tilpasse dig nye udfordringer og bidrage positivt til koncernens udvikling herunder være nysgerrig på nye arbejdsopgaver

 

  • Erfaring med ejendomsadministration (ønskeligt, men ikke et krav):
    • Det er en fordel, hvis du har erfaring inden for ejendomsadministration (gerne erhvervsejendomme), men det er ikke et krav. De er åbne for at bringe nye perspektiver ind i deres team



Praktiske oplysninger

  • Beliggenhed:
    • Deres kontor er centralt placeret på Dalgasgade 25, 7400 Herning, hvor du vil blive en del af et et stærkt funderet team i et inspirerende og professionelt arbejdsmiljø
  • Lønforhold:
    • De tilbyder konkurrencedygtige lønforhold, der afspejler dine kvalifikationer og erfaringer som økonomimedarbejder
  • Personalefordele:
    • Sundhedsordning: De prioriterer dit velvære og tilbyder en pensions- og sundhedsordning
    • Massageordning: For at sikre trivsel tilbyder de en massageordning til deres dedikerede medarbejdere
    • Fri telefon og internet: De sørger for, at du er godt forbundet med fri telefon og internet som en del af dine arbejdsredskaber
  • Fleksible arbejdsbetingelser:
    • Arbejdstid: Stillingen er på 37 timer om ugen, og de tilbyder fleksible arbejdstider for at imødekomme dine behov og sikre en god arbejdsbalance
    • Hjemmearbejde: De understøtter en fleksibel arbejdskultur og giver dig mulighed for at arbejde hjemmefra, når forholdene tillader det


Søg jobbet

Har ovenstående fanget din interesse, søger du stillingen ved at vedhæfte et opdateret cv og en motiveret ansøgning. Du kan også skrive en kort tekst om dig selv i ansøgningsteksten ovenfor. Temp-Team A/S varetager denne rekruttering og al henvendelse skal gå gennem Temp-Team.


Temp-Team

Temp-Team A/S er et landsdækkende rekrutterings- og vikarbureau med lokale afdelinger i Danmark.
Vi har 40 års erfaring inden for personaleløsninger og dækker et bredt udsnit af brancher. Vi yder altid en service af høj kvalitet og har tæt personlig kontakt til både vores kandidater og kunder.

Vi er en del af JuhlerGroup – en international koncern.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Herning Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

TEMP TEAM A/S - København, Vester Farimagsgade, 1606 København V

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 25-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5962791

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet