BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Har du lyst til at tage styring på lønfunktionen i et moderne revisionsfirma med base i Herning? Har du et digitalt mindset og er selvkørende? Så er det dig som lønspecialist, vi er på udkig efter.
Bliv en nøglespiller i Partner Revisions administration, som foruden økonomi og løn også omfatter IT, HR og marketing. Administrationen har base på vores kontor i Herning, hvorfra vi servicerer vores 8 afdelinger i Partner Revision med 200 medarbejdere.
Hvem er du?
Du brænder for lønadministration, og elsker at levere præcis og korrekt løn. Du får energi af at supportere dine kollegaer i brugen af de forskellige systemer og i særdeleshed i excel, og du sætter en ære i at give en forståelig forklaring, hvis der er spørgsmål til lønsedlen. Så er denne stilling helt sikkert noget for dig.
Vi forventer, at du har +5 års bred og solid erfaring indenfor lønbogholderi i en større virksomhed, gerne +50 medarbejdere. Du er god til at bevare overblikket når der er hektiske perioder. Du er positiv af sind og klar på ar lære nyt, når der sker forandringer og nye tiltag i organisationen. Din arbejdsstil er struktureret, detaljeorienteret og kan selvstændigt planlægge og følge op på dine opgaver.
Du trives i et dynamisk miljø med mange bolde i luften – og som kollega er du er ansvarsbevidst, fleksibel og servicemindet.
Vi lægger vægt på din personlighed og lysten til at bidrage til et nært og professionelt arbejdsmiljø, hvor man passer på hinanden og yder positivt til kollegaskabet.
Om jobbet
Dit overordnede ansvar bliver lønadministration herunder:
- månedlig lønkørsel i lønsystemet Zenegy
- bogføring og afstemning af løn og lønrelaterede poster
- refusion i forbindelse med sygdom, barsel og uddannelse
- holde sig ajour på udviklingen af lønområdet – herunder fagligviden som du formår at omsætte til praksis
- sikre compliance på lønområde, herunder udarbejdelse og vedligehold af procesbeskrivelser
- løbende udvikling af lønfunktionen til ”best practice”, herunder deltage i eventuelle
projektrelaterede lønopgaver
- lønrelaterede opgaver ifm. måneds- og årsafslutning
- diverse løbende afstemninger og statistikker
- div. opgaver relaterende til den øvrige økonomifunktion.
- ansvarlig for opfølgning på ferie- og ferieregnskabet.
Vi tilbyder
Som medarbejder hos Partner Revision får du en spændende og afvekslende karriere med mange udviklingsmuligheder, både personligt og fagligt.
Ydermere tilbyder vi en god kantineordning, en af Danmarks bedste sundhedsforsikringer, mulighed for medlemskab i kunstforening og en god personaleforening.
Om Partner Revision
Partner Revision er et lokalt Midt- og Vestjysk revisionsfirma med ca. 200 medarbejdere, hvoraf de ca. 45 er placeret på vores kontor i Herning.
Vores dygtige og energiske medarbejdere arbejder ud fra 8 lokationer i det midt- og vestjyske og gør sig hver dag umage for fortsat at være det foretrukne revisionsfirma for mindre og mellemstore virksomheder i Midt- og Vestjylland.
Partner Revision ønsker at forblive en attraktiv arbejdsplads, der skaber resultater og værdi for kunderne – alt imens karriere, familieliv og trivsel er i balance hos den enkelte medarbejder. I Partner Revision lever vi efter værdierne EJERSKAB – SMARBEJDE – KVALITET, både overfor kunderne og hinanden.
Tiltrædelse
Snarest muligt eller efter aftale. Der er tale om en 37 timers stilling.
Er du interesseret?
Vil du høre mere - eller har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte Økonomichef Malene Erfurt Bødker på tlf. 7214 8615
Ansøgninger modtages kun via vores rekrutteringssystem. Vi behandler indkomne ansøgninger løbende og stillingsopslaget lukkes, når den rette kandidat er fundet.
Vi glæder os til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Herning Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Partner Revision, Industrivej Nord, 7400 Herning
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 24-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5950298